آیین کلنگ زنی از 3 پروژه آموزشی در زاهدان با حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش

تهران (پانا) - سید جواد حسینی در سفر به استان سیستان و بلوچستان در مراسم کلنگ زنی و بازدید از چند پروژه آموزشی شهر زاهدان شرکت کرد‌.

کد مطلب: ۹۴۷۱۰۵
لینک کوتاه کپی شد
آیین کلنگ زنی از 3 پروژه آموزشی در زاهدان با حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش

به گزارش معاونت روابط عمومی آموزش و پرورش، پروژه هایی که سرپرست وزارت آموزش و پرورش در مراسم کلنگ‌زنی و بازدید از آن‌ها شرکت کرد به شرح زیر است:

کلنگ زنی اولین مدرسه دانش آموزان با طیف اتیسم

کلنگ احداث مدرسه 6کلاسه ویژه دانش آموزان طیف اتیسم با اعتبار 3 میلیارد تومان در زمینی به مساحت هزار و 536 مترمربع در بلوار انقلاب زاهدان به زمین زده شد. در حال حاضر 45 دانش آموز با طیف اتیسم در استان شناسایی شده است.

کلنگ زنی احداث ساختمان جدید دانشگاه فرهنگیان

ساختمان جدید پردیس رسالت دانشگاه فرهنگیان زاهدان در زمینی به مساحت 6 هکتار و از محل اعتبارات سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان و اعتبارات دولتی احداث می شود.

بازدید از پروژه آموزشی 12 کلاسه مجتمع پرسپولیس

این فضای آموزشی 12 کلاسه به منظور بهره گیری دانش آموزان بازمانده از تحصیل حاشیه شهر زاهدان توسط موسسه رلیف اینترنشنال در زمینی به مساحت 2 هزار و 400 مترمربع و زیربنای هزار و 34 مترمربع در 3 طبقه در حال ساخت است.

کلنگ زنی مدرسه 12 کلاسه خیری آینده‌نگر

کلنگ احداث پروژه خیری 12 کلاسه آینده‌نگر توسط خیرین دانشگاه شهید بهشتی تهران، با حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش به زمین زده شد. این واحد آموزشی در زمینی به مساحت 4 هزار و 490 مترمربع و با مشارکت خیرین دانشگاه شهید بهشتی تهران با هدف جذب بازماندگان از تحصیل ساخته می‌شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار