کسب رتبه اول کشوری مسابقات علوم آزمایشگاهی غیرحضوری بصورت گروهی توسط دانش آموزان شهرستان حمیدیه

حمیدیه(پانا)-مدیر آموزش و پرورش شهرستان حمیدیه از کسب رتبه اول کشوری مسابقات علوم آزمایشگاهی توسط دانش‌آموزان شهرستان حمیدیه خبر داد.

کد مطلب: ۹۴۷۰۹۱
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه اول کشوری مسابقات علوم آزمایشگاهی غیرحضوری بصورت گروهی توسط دانش آموزان شهرستان حمیدیه


کریم سعیداوی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان حمیدیه در گفت و گو با پانا ،اظهار داشت: مرحله کشوری مسابقات علوم آزمایشگاهی غیر حضوری استان قزوین با افتخارآفرینی دانش آموزان شهرستان حمیدیه و‌کسب رتبه اول این مسابقات توسط تیم دونفره محمد بوعذار و مهدی بوعذاردانش آموزان دبیرستان حضرت ابوالفضل (ع) روستای طراح ازتوابع بخش مرکزی، نمایندگان استان خوزستان به پایان رسید.

در ادامه یادآور شد : کسب رتبه های برتر استانی و کشوری توسط دانش آموزان حمیدیه نشان از ذوق، استعداد، خلاقیت و پشتکار تمام دارد که با تمام محرومیت و کمبودها، امروز توانستند نام شهرستان حمیدیه و استان خوزستان را در تورنمنت های علمی طنین انداز کنند.
سعیداوی حضور در مسابقات علوم آزمایشگاهی را یک افتخار برای دانش آموزان دانست و تصریح کرد: این موفقیت ثمره تلاش ها و مجاهدت دبیران، مدیران و همه فرهنگیان شهرستان که توانستند چنین دانش آموزانی را با کمترین امکانات و پژوهشسرای باقر العلوم(ع)که در سال گذشته با راه اندازی آزمایشگاه سیار به دانش آموزان خدمت رسانی کردند،آماده و امروز شاهد چنین موفقیت بزرگی هستیم.

سعیداوی همچنین با بیان اینکه این موفقیت ها می توانند زمینه ساز بروز استعدادهای نهفته دانش آموزان خلاق و نخبه باشد، اذعان نمود: محمد و‌مهدی بوعذار دو دانش آموز با استعداد از هزاران استعداد نهفته در شهرستان هستند که منتظر فرصت برای اثبات خود در سطح استان و کشور هستند که می توان با گسترش عدالت آموزشی این نخبگان و آینده ایران اسلامی را با این استعدادهای ها توانمند، تضمین کرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان حمیدیه در پایان از تلاش های صادقانه ومجدانه حوزه آموزش، مدیران،معاونین،مدیریت پژوهشسرا وبویژه دبیران وسرگروه تیم اعزامی به این مسابقات تشکروقدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار