پایگاه‌های تابستانی فرصتی برای شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان است

اردبیل (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش اردبیل گفت: اساسی‌ترین هدف از برنامه‌ریزی اوقات فراغت دانش‌‌آموزان به منظور رشد و پرورش استعدادهای گوناگون و بالقوه دانش‌آموزان است که باید مربیان نیز به این امر اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

کد مطلب: ۹۴۷۰۷۷
لینک کوتاه کپی شد
پایگاه‌های تابستانی فرصتی برای شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان است

سید غلامحسن خلیلی‌موسوی درجریان بازدید از پایگاه‌های اوقات فراغت دانش آموزان در اردبیل اظهار داشت: در فصل تابستان دانش‌آموزان با حضور در کانون‌ها و پایگاه‌های تابستانی آموزش و پرورش در سطح استان اردبیل علاوه‌بر پر کردن اوقات فراغت خود استعدادهای خود را نیز می‌توانند شکوفا کنند.

او فعالیت دانش آموزان در پایگاه‌های تابستانی آموزش و پرورش را فرصتی برای شکوفایی استعدادهای خود دانست و افزود: اساسی‌ترین و اصلی‌ترین هدف از برنامه‌ریزی اوقات فراغت دانش‌‌آموزان به منظور رشد و پرورش استعدادهای گونان و بالقوه دانش‌آموزان است که باید مربیان نیز به این موضوع اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان از اجرای برنامه مختلف در پایگاه‌های اوقات فراغت دانش آموزان خبر داد و تصریح کرد: در کانون‌ها و پایگاه‌های اوقات فراغت دانش آموزان استان برنامه‌های مختلفی در حوزه‌های فرهنگی، هنری، مهارتی، علمی، دینی، اجتماعی و ورزشی با هدف جلب مشارکت و همکاری دانش آموزان و تقویت روحیه خودباوری، خودیاری، همیاری و مسئولیت پذیری در قشر نوجوانان جامعه اجرا می‌شود.

خلیلی‌موسوی با بیان ایمکه باید دانش آموزان از آسیب‌های اجتماعی دور بمانند اظهار کرد: باید با تدوین برنامه‌های مختلف در راستای غنی‌سازی اوقات و فرغت دانش آموزان این قشر نوجوانان جامعه را از هر نوع آسیب‌های اجتماعی، جنگ نرم و هجمه‌ها و توطئه‌های دشمنان ایران اسلامی دور نگه داریم.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان آموزش مهارت در سنین نوجوانای را سبب ماندگاری عنوان و بیان کرد: آموزش برخی از مهارت فنی و حرفه‌ای مهم و برخی نکات کلیدی و اساسی مرتبط با این موضوعات در سنین نوجوانی باعث مانداگاری آن در ذهن دانش آموزان می‌شود و آنها در بزرگسالی و در زندگی خود می‌توانند با استفاده از کاربرد‌های این مهارت مشکلات خود را حل کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار