معاون وزیر صنعت اعلام کرد:

احیای بیش از ۲ هزار واحد تولیدی

تهران (پانا) - معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت می‌گوید امسال احیای بیش از ۲ هزار واحد تولیدی با ۱۵ هزار میلیارد ریال اعتبار در دستور کار این وزارتخانه قرار دارد.

کد مطلب: ۹۴۷۰۶۰
لینک کوتاه کپی شد
احیای بیش از ۲ هزار واحد تولیدی

به گزارش وزارت صنعت، معدن و تجارت، سعید زرندی گفت:​ از ۲ هزار واحد هدفگذاری شده برای احیای، امسال هزار و ۳۳۸ واحد در داخل شهرک های صنعتی قرار دارند که طبق آخرین آمار بیش از ۴۰۰ واحد به چرخه تولید برگشته‌اند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: همچنین امسال افزایش ظرفیت تولید چهار هزار و ۲۰۰ واحد تولیدی در کشور هدف گذاری شده تا گام های بلندی برای رونق تولید برداشته شود.

وی با اشاره به مشکلات واحدهای تولیدی، تصریح کرد: برخی از این واحدها مشکل نقدینگی، برخی مدیریتی و حقوقی و برخی مهندسی و فنی داشته اند که سعی می کنیم از طریق مشاوران حقوقی و فنی برای حل آنها اقدام کنیم.

زرندی با اشاره به جهت گیری دیگر وزارت صنعت برای حمایت از تولید، گفت: در سال جاری به سرمایه گذاران جدید توصیه می کنیم ابتدا یکی از سوله های راکد را به عنوان محل سرمایه گذاری انتخاب کنند تا با حمایت وزارت صمت بتوانیم در دوره تنش بیرونی تحریم، تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده و هرچه سریعتر گام هایی را برای رونق تولید برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار