معاون استاندار خراسان جنوبی : افزایش حجم کارهای عمرانی در خراسان جنوبی اشتغال زیادی را در پی خواهد داشت

بیرجند(پانا) ـ معاون استاندار خراسان جنوبی در نشست شورای فنی استان خراسان جنوبی افزود: افزایش حجم کارهای عمرانی به ویژه در زمینه ساختمان‌سازی( نظیر احداث ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی برای محرومان) و طرح‌های زیرساختی،اشتغال زیادی را برای استان در پی خواهد داشت.

کد مطلب: ۹۴۶۹۶۵
لینک کوتاه کپی شد
معاون استاندار خراسان جنوبی : افزایش حجم کارهای عمرانی در خراسان جنوبی اشتغال زیادی را در پی خواهد داشت

سید کمال‌الدین میرجعفریان به افزایش حجم کارهای عمرانی در این استان خبر داد و گفت: نیاز است پیمانکاران بومی استان، مشاوران و نیروهای کارگری بیش از گذشته در زمینه اجرای این طرح‌ها مشارکت کنند.


او بیان کرد: تولیدکنندگان بومی استان نیز تلاش کنند ظرفیت‌سازی بالایی را ایجاد کنند و به جای فروش گرانتر محصولات، با عرضه خدمات بیشتر سود خود را افزایش دهند.


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی از اعضای شورای فنی استان خواست با یک راهبرد جدی کیفیت و کمیت برنامه‌های حوزه کاری خودشان را دنبال کنند تا شاهد حداکثر راندمان و بهره‌وری در زمینه اجرای پروژه‌ها باشیم.


اوگفت: طرح‌های عمرانی باید با بیشترین کیفیت اجرا شود و این روند در شرایط غیرمترقبه‌ای که پشت سرگذاشته ایم و شرایط احتمالی که پیش رو داریم در نظر گرفته شود.


میرجعفریان اضافه کرد: عمده آسیب در اجرای طرح‌ها مسائل فنی است که باید با همکاری دستگاه‌های فنی و تخصصی مدنظر قرار گیرد، تا در زمان بحران دچار کمترین آسیب شویم زیرا کیفیت بالای طرح‌های عمرانی در زمان بحران کمترین آسیب را دارد.


معاون استاندار خراسان جنوبی از دستگاه‌های اجرایی استان خواست با وقت و دقت بیشتر کیفیت طرح‌های عمرانی در دست اجرا را مورد نظارت جدی قرار دهند و در نهایت آنها در روند اجرا تصمیم‌گیر باشند.


او افزود: همچنین آموزش‌های لازم علمی و عملی به سازندگان ارائه شود تا بتوانند با حساسیت ویژه طرح‌ها را دنبال کنند و در اجرای طرح‌ها خروجی کار از همه لحاظ مدنظر قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار