اولیای دانش‌آموزان از پرداخت هرگونه وجه اضافی هنگام تهیه لباس فرم مدارس خودداری کنند

اردبیل (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی اردبیل از اولیاء دانش‌آموزان درخواست کرد لباس فرم مدارس را با قیمت مصوب این سازمان تهیه کنند و از پرداخت هرگونه وجه اضافی به تولیدکنندگان برای تهیه لباس فرم فرزندشان خودداری کنند.

کد مطلب: ۹۴۶۸۹۵
لینک کوتاه کپی شد
اولیای دانش‌آموزان از پرداخت هرگونه وجه اضافی هنگام تهیه لباس فرم مدارس خودداری کنند

پرویز اصغری،مدیر سازمان دانش‌آموزی اردبیل اظهار کرد: طرح متمرکز ساماندهی و نظارت بر تهیه و توزیع لباس فرم مدارس توسط سازمان دانش‌آموزی در حال اجرا است و قیمت‌های پیش‌بینی شده برای لباس‌ها به تایید کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتحادیه صنف تولیدکنندگان رسیده و حاشیه سود معقول و قانونی برای آنان پیش‌بینی شده است؛ لذا اولیاء دانش‌آموزان از پرداخت هرگونه وجه اضافی به تولید کنندگان خودداری نمایند.

او افزود: قیمت هر دست لباس دانش‌آموز دختر در شهرستان اردبیل برای دوره‌های اول و دوم ابتدایی به ترتیب ۷۱۵ هزار و ۷۳۰هزار ریال و دوره های متوسطه نیز ۸۴۰ هزار ریال بدون مقنعه در نظر گرفته شده است.

مدیر سازمان دانش‌آموزی استان تصریح کرد: چنانچه مدیران مدارس در قرارداد منعقده با تولیدکنندگان پیش‌بینی لباس طرح‌دار نموده‌اند، افزایش قیمت خیلی جزئی در حدود ۵۰ هزار ریال برای هر دست لباس وجود خواهد داشت که این مورد و قرارداد منعقده نیز باید قبل از اجرایی‌شدن به تأیید ادارات دانش‌آموزی مربوطه برسد و در صورت عدم تأیید این اداره فاقد وجاهت قانونی است.

اصغری در خصوص قیمت لباس فرم مدارس در مناطق دیگر استان اظهار داشت: قیمت مصوب لباس فرم در شهرستان‌ها با نظارت سازمان دانش‌آموزی و مصوبه کارگروه لباس فرم مناطق مشخص شده است.

او گفت: اولیاء دانش‌آموزان در صورتی‌که تخلفی در زمینه عدم پایبندی به قیمت‌های مصوب در بخشنامه مشاهده نمودند ضمن خودداری از پرداخت وجه اضافی، در اسرع وقت موضوع را به سامانه نظارتی ۱۲۴ یا سازمان دانش‌آموزی استان با شماره ۳۳۵۲۳۴۹۴ اطلاع دهند تا با حضور بازرسان این سازمان و سازمان صنعت، معدن و تجارت موضوع به‌صورت دقیق بررسی و احقاق حق شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار