با حضور مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی؛

آموزشگاه ابتدایی فروزان گهر منطقه تسوج افتتاح شد

تبریز(پانا) - آموزشگاه ابتدایی فروزان گهر تسوج توسط مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی در روستای تیل در 6 کلاس درسی به بهره برداری رسید.

کد مطلب: ۹۴۶۸۹۴
لینک کوتاه کپی شد
آموزشگاه ابتدایی فروزان گهر منطقه تسوج افتتاح شد

جعفر پاشایی در سفر یکروزه خود به منطقه تسوج در آیین افتتاح مدرسه روستایی گفت: شهرستان شبستر در ادبیات کشور ما به عنوان شهر فرهنگی معروف است و نام روستای تیل که به معنای تقویت همکاری، یکدلی، یاری، کمک کردن و لیاقت است مجموعامی توانند فردای کشور را بسازند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی ادامه داد: دانش آموزان آینده سازان کشور هستند و خیرین با کارهای نیک خودشان آینده کشور را تضمین می کنند.

وی افزود: از همه ظرفیت ها و توان دستگاه تعلیم و تربیت برای پیشرفت و ترقی کشور استفاده خواهد شد.

به گفته ی پاشایی: این مدرسه ابتدایی در 6 کلاس درسی با هزینه ی 8 میلیارد ریالی در زمینی به مساحت 2 هزار و 500 متر مربع و زیر بنای 400 متر مربع توسط خیر مدرسه ساز آقای فروزان گهر و خواهرشان ساخته شده است.

امام جمعه تسوج نیز در این مراسم بیان کرد: یکی از معیارهایی که می تواند جامعه را برتری بخشد معیاری است که در جامعه افراد در کار های خیر نسبت به یکدیگر سبقت بگیرند.

ابراهیم بجانی افزود: کسانی که کار خیر انجام می دهند خداوند آنها را وارد بهشت کرده و غم و اندوه را از آنها برطرف می کند و خشنودی خداوند را جلب می کنند.

وی یادآور شد: خیرین با اقدامات خودشان جهل و نادانی را از بین می برند و امید و روشنی را در جامعه بوجود می آورند و با ابدیت بخشیدن به کار های خود جهاد در راه خدا می کنند.

حسن مستفید فرماندار شهرستان شبستر نیز در آیین افتتاحیه آموزشگاه فروزان گهر روستای تیل تسوج گفت: خیرین مدرسه ساز با کار های خداپسندانه خودشان باعث پیشرفت جامعه و کشور می شوند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار