نائب‌رییس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی: هدف فدراسیون ارتقای جسمی و اجتماعی دانش‌آموزان است

تهران (پانا) - نائب‌رییس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی هدف این فدراسیون را در برگزاری مسابقات قهرمانی دانش‌آموزان، ارتقای جسمی و اجتماعی دانش‌آموزان دانست.

کد مطلب: ۹۴۶۸۴۲
لینک کوتاه کپی شد
نائب‌رییس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی: هدف فدراسیون ارتقای جسمی و اجتماعی دانش‌آموزان است

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی سی‌امین دوره مسابقات ورزشی دختران دانش‌آموز در استان سمنان، نرگس تقی‌زاده در حاشیه بازدید از محل مسابقات ورزشی در شهر شاهرود گفت: «مسابقات ورزشی دانش‌آموزی در دو رشته فوتسال و والیبال به میزبانی شاهرود هم‌اکنون در حال برگزاری است. هدف فدراسیون دانش‌آموزی ارتقای جسمی و اجتماعی دانش‌آموزان است که بر این اساس برنامه‌ریزی مسابقات بر پایه مدرسه‌محوری تدارک دیده شد.»

او ادامه داد: «مسابقات ابتدا در مدارس سپس حوزه منطقه، استان و کشوری برگزار شده است. مسابقات کشوری با بهترین کیفیت در شاهرود برگزار شده است که امیدواریم در ادامه این روند شاهد ارتقای کیفیت بازی‌ها باشیم.»

نائب رییس فدراسیون ورزش دانش آموزی افزود: «برنامه مدرسه میزبان در نظر گرفته شده است که در این طرح، مدارس میزبان مسابقات منطقه‌ای خواهند بود.»

تقی‌زاده گفت: «تیمی که در این مدرسه میزبانی شرکت می‌کند مورد حمایت دانش‌آموزان قرار می‌گیرد که دانش‌آموزان و تمامی عوامل تیم را همراهی خواهند کرد. در این طرح پویایی و شادابی به مدارس باز می‌گردد و یکی از سیاست‌هایی که به طور جدی نیز پیگیری می‌شود همین خواهد بود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار