مدیر پژوهش‌های راهبردی موسسه مطالعات و تحقیقات اجتماعی دانشگاه تهران منصوب شد

تهران (پانا) - احمد نادری رئیس موسسه مطالعات و تحقیقات اجتماعی دانشگاه تهران در حکمی علی قجری را به مدت دو سال به عنوان مدیر پژوهش‌های راهبردی این موسسه تحقیقاتی منصوب کرد.

کد مطلب: ۹۴۶۷۱۹
لینک کوتاه کپی شد
مدیر پژوهش‌های راهبردی موسسه مطالعات و تحقیقات اجتماعی دانشگاه تهران منصوب شد

به گزارش مرکز ارتباطات و امور رسانه؛ در راستای تحولات ساختاری و رویکردی در موسسه مطالعات و تحقیقات اجتماعی دانشگاه تهران در دوره جدید مدیریتی آن و مطابق با «سند برنامه تحولی» این موسسه مبتنی بر دو عنصر «نیازمحوری» و «اثرگذاری عینی» دستاوردهای پژوهشی و مطالعات اجتماعی در حوزه تصمیم‌سازی و سیاست گذاری‌های کلان کشور، دکتر احمد نادری، علی قجری را به عنوان مدیر پژوهش‌های راهبردی این موسسه منصوب و دو کار ویژه «مخاطب شناسی» و «آینده پژوهی» را از اصلی‌ترین ماموریت‌های وی عنوان کرد.

در بخشی از حکم مدیر پژوهش‌های راهبردی موسسه مطالعات و تحقیقات اجتماعی دانشگاه تهران آمده است:

برادرارجمند جناب آقای علی قجری؛

با عنایت به دانش، تخصص و تجربیات مدیریتی، پژوهشی و فرهنگی جنابعالی در نهادها و مراکز فکری و فرهنگی کشور، بدینوسیله شما را به مدت دو سال به عنوان «مدیر پژوهش‌های راهبردی» موسسه مطالعات و تحقیقات اجتماعی دانشگاه تهران منصوب می‌کنم. از جنابعالی انتظار می‌رود با عنایت به رویکردهای جدید و سند برنامه تحولی موسسه در حوزه‌های پژوهشی، فرهنگی و راهبردی، ضمن بهره‌گیری از ظرفیت‌های علمی و سرمایه اجتماعی موجود موسسه در طول بیش از نیم قرن فعالیت آن و نیز بکارگیری خلاقیت و ایده پردازی‌های جدید، گام‌هایی موثر و شایسته را در دو محور اصلی ماموریتی خود یعنی «مخاطب شناسی» و «آینده پژوهی» برداشته و در جهت تحقق وظایفی از جمله:

- طراحی فرایندها و راه‌اندازی «باشگاه پژوهشگران اجتماعی» با هدف شبکه‌سازی دانشجویی و تسهیل ارتباط و اتصال جامعه آموزشی و پژوهشی علوم اجتماعی کشور؛

- طراحی فرایندها و راه‌اندازی «باشگاه نخبگان مطالعات اجتماعی» با هدف شبکه‌سازی اساتید، متفکران و پژوهشگران شاخص علوم اجتماعی؛

- مطالعه و راه‌اندازی «مرکز اسناد و گنجینه پژوهش» موسسه با هدف حفظ میراث معنوی پژوهش اجتماعی در کشور و بسط و اشاعه آن؛

- طراحی و مدیریت فرایندهای ارتباطی و تعاملی با نهادها، سازمان‌ها و مراکز همکار یا متقاضی خدمات در حوزه مطالعات و تحقیقات اجتماعی؛

- طراحی و مدیریت فرایندهای ارتباطی و تعاملی در سطح حوزه عمومی مخاطبان موسسه، اعم از: افراد، گروه‌ها و تشکل‌ها، رسانه‌ها و عموم دستگاه‌های کشور؛

- مطالعه و پژوهش مستمر در امر «اقدامات نوآورانه و ایده پردازی» به منظور ترسیم افق‌های آینده موسسه، اقدامات تحولی و اثرگذار؛

با حداکثر توان و استفاده از کلیه منابع و فرصت‌های بالفعل و بالقوه در کشور، اقدام کنید.

على قجری دانش آموخته علوم اجتماعی در دانشگاه تهران است و پیش از این به عنوان «معاون ارتباطات مجمع جهانی اساتید دانشگاه‌ها»، «مدیر پژوهش در هیأت حمایت از کرسی‌های نظریه‌پردازی شورای عالی انقلاب فرهنگی»، «مدیر اطلاع‌رسانی و روابط عمومی سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور» و همچنین مدیر روابط عمومی و امور بین الملل ستاد احیاء امر به معروف فعالیت داشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار