فردا آخرین مهلت انتخاب رشته کنکور 98

تهران (پانا) - مشاور عالی سازمان سنجش با اعلام اینکه مهلت انتخاب رشته در کنکور 98 فردا پنجشنبه 24 مرداد به پایان می‌رسد، گفت تاکنون تعداد 88 هزار و 541 نفر معادل 10.6 درصد داوطلبان مجاز برای انتخاب رشته اقدام کرده‌اند.

کد مطلب: ۹۴۶۷۰۱
لینک کوتاه کپی شد
فردا آخرین مهلت انتخاب رشته کنکور 98

حسین توکلی در گفت‌وگو با پانا گفت: تمامی داوطلبانی که بر اساس اطلاعات مندرج در کارنامه سراسری مجاز به انتخاب رشته هستند، باید پس از مطالعه دفترچه انتخاب رشته، پیوست‌ها و دستورالعمل انتخاب رشته، کدرشته‌های مورد نظر خود را بر اساس آن از گروه‌های آزمایشی مجاز انتخاب کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور افزود: داوطلبان ابتدا کدرشته‌های مورد علاقه را به ترتیب ابتدا در فرم پیش نویس ثبت کنند و پس از اطمینان از صحت آن، از 20 مرداد تا 24 مرداد 98 بر اساس دستورالعمل نحوه انتخاب رشته که بر روی سایت سازمان سنجش درج شده است، با وارد کردن کد کاربردی، کد رهگیری، کد کارنامه یا شماره پیگیری نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته اقدام کنند.

به گفته وی، هر داوطلب پس از تکمیل فرم انتخاب رشته اینترنتی کنکور 98 یک شماره 15 رقمی به عنوان رسید دریافت می‌کند که لازم است آن را نزد خود نگهداری کند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به آمار افرادی که انتخاب رشته کرده‌اند، گفت: از تعداد 832 هزار و 289 نفر مجاز به انتخاب رشته، تاکنون تعداد 88 هزار و 541۱ نفر معادل 10.6 درصد داوطلبان مجاز برای انتخاب رشته اقدام کرده‌اند.

آزمون سراسری سال 98 در روزهای 13 و 14 تیرماه با حضور بیش از یک میلیون و 119 هزار داوطلب برگزار شد و بیش از 832 هزار نفر مجاز به انتخاب رشته شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار