بازی‌های نوستالژی در مجتمع‌های مسکونی منطقه ۷

اصفهان (پانا) - مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان از برگزاری ویژه برنامه «زنگ تفریح» در سطح این منطقه خبر داد و گفت: این برنامه در قالب سلسله برنامه‌های نشاطستان و با هدف افزایش نشاط اجتماعی شهروندان برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۹۴۶۶۸۶
لینک کوتاه کپی شد
بازی‌های نوستالژی در مجتمع‌های مسکونی منطقه ۷

به گزارش روابط عمومی منطقه ۷ شهرداری اصفهان، علی اصغر شاطوری در گفت و گو با بیان اینکه برنامه‌های نشاطستان تا دهم شهریورماه سال‌جاری ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: نشاطستان منطقه هفت با عنوان «زنگ تفریح» از تیرماه سال جاری آغاز شده و روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه هر هفته اجرا می‌شود.
وی تصریح کرد: این ویژه برنامه تا پایان تابستان امسال روزهای چهارشنبه هر هفته در مجتمع‌های مسکونی منطقه هفت شهرداری اصفهان از ساعت ۱۹ تا ۲۲ برگزار و بازی‌های نوستالژی قدیمی شبیه‌سازی می‌شود.
مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان با بیان اینکه این برنامه روزهای پنجشنبه هر هفته نیز در مجتمع تجاری بوستان از ساعت ۱۹ تا ۲۳ اجرا خواهد شد، افزود: ویژه برنامه زنگ تفریح روزهای جمعه در مجموعه گردشگری باغ فدک (کنار دریاچه) از ساعت ۱۹ تا ۲۳ برگزار می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه هدف از اجرای برنامه های نشاطستان ایجاد نشاط و شادابی در بین شهروندان است، تصریح کرد: اجرای این برنامه‌ها در رونق‌بخشی به فعالیت‌های فرهنگی وتفریحی در فضای فراغتی تابستان، تقویت فضای شور و نشاط در شهر و شهروندان و معرفی بهتر فضاها و فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی، تفریحی و ورزشی مناطق به شهروندان تاثیرگذار خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار