رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان لامرد خبر داد:

سرافرازی کتابخوانان شهرستان لامرد در نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی

لامرد (پانا) - رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان لامرد خبر داد: شهرستان لامرد پس از شیراز با 43 برگزیده شهرستانی پر افتخارترین شهرستان در جشنوراه کتابخوانی رضوی بوده است.

کد مطلب: ۹۴۶۶۶۷
لینک کوتاه کپی شد
سرافرازی کتابخوانان شهرستان لامرد در نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی

سید علی اصغر احمدی زاده در جمع خبرنگاران بیان داشت : در نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی تلاش گسترده ای انجام گرفت تا مانند دوره‌های گذشته این جشنواره بتواند با رویکرد فرهنگی هم سیره معصومین را برای عموم مردم باز نشر دهد هم اینکه به ترویج مطالعه وکتابخوانی بپردازد .

او بیان کرد: در مدت برگزاری این جشنواره کتابخانه‌های عمومی در شهرستان لامرد فعالیت‌های متنوعی همچون برگزاری جلسه‌های انجمن در بخش‌های مختلف شهرستان با مسئولان و نهادهای متولی فرهنگ و مطالعه، ویژه ‌برنامه قصه‌گویی از منابع بخش کودک و نوجوان، پویش‌ها و نشست‌های کتاب‌خوان، محافل کتاب‌خوانی، حضور کتابداران در مهدهای کودک و برنامه‌های فرهنگی متنوع با موضوع جشنواره برگزار و منجر به جلب مشارکت گسترده مردم شد که به این ترتیب در نهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی،1907 نفر در بخش‌ مکتوب و 3570 نفر در بخش الکترونیک و در مجموع 5477 نفر بعبارتی نزدیک به 6 درصد جمعیت شهرستان لامرد در این جشنواره کتابخوانی شرکت کردند.
احمدی‌زاده خاطر نشان کرد: برنامه‌ریزی دقیق و انگیزه سرشار باعث شده است که شهرستان لامرد در نهمین جشنواره رضوی در استان فارس در عالی‌ترین سطح نسبت به شهرستان‌های دیگر قرار گیرد و مانند سال گذشته بعنوان شهرستان پُر افتخار معرفی گردد.

رئیس اداره کتابخانه‌های لامرد تصریح کرد: علاوه بر برتری کمی شهرستان در این دوره از جشنواره ، برتری کیفی و نتیجه پایانی که با ارزیابی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور انجام شد بسیار جذاب وپرافتخار بود و با 43 برگزیده شهرستانی که شامل 11 نفر در بخش کودک و نوجوان و 32 نفر در بخش بزرگسال ، بعد از شیراز دارای بیشترین برگزیده و با فاصله بسیار زیاد از دیگر شهرستانهای استان فارس قرار گرفت.

او اظهار داشت: برای تقدیر از 43 برگزیده شهرستان مراسم اختتامیه این جشنواره مهم فرهنگی روز پنجشنبه 24 مردادماه ساعت 9.30 صبح در محل سالن همایشهای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لامرد واقع در بلوار معلم با حضور فرهیختگان، کتابدوستان و مسئولان شهرستان برگزار می‌شود که از همه علاقمندان به فرهنگ و کتابخوانی دعوت بعمل می‌آید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار