فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس:

طرح هجرت، تدبیری هوشمندانه درمسیر پرورش روحیه ی ایثارگریست

هرمزگان(پانا)-فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس طرح هجرت را تدبیری هوشمندانه دانست وگفت: این طرح بستری مناسب برای پرورش روحیه ایثارگری در دانش آموزان است.

کد مطلب: ۹۴۶۶۵۹
لینک کوتاه کپی شد
طرح هجرت، تدبیری هوشمندانه درمسیر پرورش روحیه ی ایثارگریست

به گزارش خبرگزاری پانا هرمزگان، سرهنگ درویش نژاد در آیین افتتاحیه ی طرح هجرت ۳ خطاب به مسئولین و دانش آموزان بسیجی بیان داشت: همراهی دراجرای این طرح خداپسندانه درحقیقت توفیق اطاعت امر ولی امر مومنین حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) است که اجرای آن درمدارس، منافع بسیاری را دربر دارد .

وی افزود: در اردیبهشت سال ۱۳۷۳ ،رهبری معظم به جهت محرومیت زدایی ازچهره جامعه ،امداد رسانی حین حوادث،مرتفع ساختن نیازهای معیشتی قشر کم برخوردار ودیگر اهداف جهادی ،دستور تشکیل بسیج سازندگی را صادر نمودند که طرح هجرت ۳ نیز از جمله زیر مجموعه طرح های هوشمندانه ی بسیج سازندگی بشمار میرود .

این مسئول با اشاره به اینکه اجرای این طرح ها برکات فراوانی به همراه دارد اذعان داشت: بزرگترین دستاورد اجرای این طرح های ایثارگرانه،پرورش نسلی است که همچون شهدای مدافع حرم جانشان را برای دفاع ازاسلام ومیهن خود نثار میکنند .

فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس تصریح کرد: دانش آموزان ایثارگر در برپایی این طرح ملی عظیم ،با احیای وسایل اسقاطی مدارس ، هزینه های آموزش وپرورش را برای خریداری مجدد میزو نیمکت کاهش داده وضمن آن باعث صرفه جویی در هزینه ها میشوند واین یک حرکت اقتصادی موثراست .

وی خاطرنشان ساخت: این طرح زیرشاخه های متعددی دارد که طرح هجرت ۳ درمدارس با حضور دانش آموزان بسیجی مشتاق و با انگیزه و انرژی با هدف پوشش طرح فراغت تابستانی و پویا سازی محیط مدرسه از جمله؛ نقاشی کلاس ها، دیوارهای محوطه و زمین ورزشی به اجرا در می آید .

شایان ذکراست این مسئول در آیین افتتاحیه این طرح که به میزبانی آموزش وپرورش ناحیه یک بندرعباس برگزار گردید،از همکاری مدیران آموزش وپرورش نواحی ۱ و ۲ ومسئولین بسیج دانش آموزی نواحی و بسیج سازندگی و تمامی همراهان دلسوز تقدیر نمود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار