مدیر آموزش وپرورش ناحیه یک بندرعباس:

اجرای طرح هجرت ۳ در مدارس ناحیه یک آغاز شد

هرمزگان(پانا)-مدیر آموزش وپرورش ناحیه یک بندرعباس از آغاز فعالیت طرح هجرت ۳ در مدارس این ناحیه خبرداد وگفت: تعداد از مدارس ناحیه یک با پوشش این طرح برای سال تحصیلی جدید آماده سازی میشوند.

کد مطلب: ۹۴۶۶۵۸
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح هجرت ۳ در مدارس ناحیه یک آغاز شد

به گزارش خبرگزاری پاناهرمزگان، اسحاق زارعی درآیین افتتاحیه این طرح افزود: خوشبختانه دانش آموزان بسیجی همیشه همراه، طی سالهای گذشته با ایثار و بذل عشق با ماهمراه بودند و رنگ مهر را بر تن خسته ی مدارس پاشیده اند که جای بسی تقدیر است.

این مسئول بیان داشت: امسال نیز، درراستای اجرای پروژه ی مهر درمدارس، آموزشگاه هایی که نیاز به رنگ آمیزی و پویا سازی محوطه وتعمیر تجهیزات اسقاطی دارند شناسایی و در لیست اجرایی این طرح قرار گرفتند.

وی اظهار داشت: همچون همیشه، باهمکاری و حمایت همیشگی سپاه پاسداران و بسیج سازندگی، دانش آموزان بسیجی نواحی یک و دو بندرعباس درمسیر تربیتی صحیح، با عنایت پروردگار متعال و هدایت رهبری معظم انقلاب (مدظله العالی) یکبار دیگر درس ایثار و فداکاری را مشق خواهند نمود تا درآینده، فردی متعهد و ملزم به حفظ سرمایه های ارزشمند میهن خود باشند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس، ضمن تقدیر از تمامی همراهان اجرای این طرح ملی تاکید کرد: تاثیر اجرای این طرح بر تربیت نسل پویای امروزی، برهیچکس پوشیده نیست و امیدواریم با همراهی مجدانه و حمایت بیدریغ سپاه و بسیج شاهد توفیق هرچه بیشتر درمسیر گستردگی و تعمیق این حرکت های خدا پسندانه در سطح مدارس باشیم.

گفتنی است، آیین افتتاحیه طرح هجرت ۳ با مشارکت بسیج دانش آموزی نواحی یک و دو با حضور مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس، معاون پرورشی این مدیریت، فرمانده سپاه شهرستان و معاون پشتیبانی ناحیه دو به میزبانی آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس در سالن اجتماعات جامعه الصاق این ناحیه برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار