نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس خبر داد:

ورود کمیسیون عمران به پرونده واگذاری ایران ایرتور

تهران (پانا) - نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس، از ورود این کمیسیون به پرونده واگذاری ایران ایرتور خبر داد.

کد مطلب: ۹۴۶۶۲۹
لینک کوتاه کپی شد
ورود کمیسیون عمران به پرونده واگذاری ایران ایرتور

به گزارش خانه ملت،‌سیداحسن علوی نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس در واکنش به موضوعات مطرح شده درباره واگذاری شرکت هواپیمایی ایران ایرتور، گفت: در چند روز اخیر در رسانه ها درباره واگذاری این ایرلاین با قیمت غیرمتعارف و بسیار پایین موضوعاتی مطرح شده، اما صحت و سقم این مسئله نیاز بررسی کارشناسی و دقیق است.

واگذاری اموال دولتی به بخش خصوصی بدون حساب و کتاب صورت می گیرد

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متأسفانه در شرایط کنونی واگذاری اموال دولتی به بخش خصوصی بدون حساب و کتاب صورت می گیرد، از این رو قطعا این روند باید طبق اصول کارشناسی دقیق انجام شود.

واگذاری اموال و شرکت های دولتی به بخش خصوصی باید در چارچوب دقیق و شفاف صورت گیرد

قطعا واگذاری اموال و شرکت های دولتی به بخش خصوصی باید در چارچوب دقیق و شفاف صورت گیرد، یعنی باید این پرونده ها در کمیته ای بررسی شده و سپس با بررسی تمام جوانب تصمیم گیری صورت گیرد

وی گفت: قطعا واگذاری اموال و شرکت های دولتی به بخش خصوصی باید در چارچوب دقیق و شفاف صورت گیرد، یعنی باید این پرونده ها در کمیته ای بررسی شده و سپس با بررسی تمام جوانب تصمیم گیری صورت گیرد.

روند واگذاری اموال دولتی به بخش خصوصی مثبت نیست

علوی ادامه داد: تاکنون روند واگذاری اموال دولتی به بخش خصوصی مثبت نبوده و می توان گفته که این اموال عملا به ثمن بخس گذاشته شده است.

این نماینده مردم در مجلس دهم گفت: به نظر من قیمت های تعیین شده برای واگذاری اموال و دارایی های دولتی با قیمت های روز بازار کاملا تفاوت دارد و متأسفانه اموال بسیار ارزان به فروش می رسند.

بررسی پرونده واگذاری شرکت هواپیماهایی ایران ایرتور در کمیسیون عمران مجلس

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس، از بررسی پرونده واگذاری شرکت هواپیماهایی ایران ایرتور در این کمیسیون خبر داد و گفت: قطعا با حضور مسئولان مربوطه، این پرونده مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت، همه باید بدانند که مجلس و دستگاه قضا در صورت واگذاری غیرقانونی و خارج از عرف اموال و دارایی های دولتی، با متخلفان برخورد کرده و به طور حتم اموال به دولت مسترد خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار