محمدصیدلو خبر داد:حضور دو هزار و هفتاد دانش آموز برگزیده درسی و هفتمین جشنواره فرهنگی و هنری کشوری

تهران(پانا)-مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران از برگزاری سی و هفتمین جشنواره فرهنگی و هنری دانش آموزان برگزیده سراسر کشور از 22 الی31مرداد ماه به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران خبر داد .

کد مطلب: ۹۴۶۵۹۸
لینک کوتاه کپی شد
محمدصیدلو خبر داد:حضور دو هزار و هفتاد دانش آموز برگزیده درسی و هفتمین جشنواره  فرهنگی و هنری کشوری

محمد صیدلو مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در این رابطه اظهار داشت: این مسابقات در دو مرحله پسران و دختران در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار می شود .

او در ادامه با اشاره به اینکه در این دوره از مسابقات دانش آموزان در پنج بخش به رقابت می پردازند ، افزود : هنرهای دستی و تجسمی ، ادبی ، پژوهشی ، هنرهای نمایشی و فیلم کوتاه ، رسانه و فضای مجازی و هنرهای آوایی از جمله بخشهایی است که دانش آموزان در آن حضور خواهند داشت.

صیدلواذعان داشت: در مرحله اول بیش از یک هزار نفر از دانش آموزان پسراز تاریخ 22 لغایت بیست و پنجم مردادماه جاری به رقابت با یکدیگر می پردازند و در مرحله دوم یک هزار و هفتاد دانش آموز دختر از تاریخ 28 تا سی و یکم مردادنود وهشت در این رقابتها حضور پیدا خواهند کرد .

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه تمهیدات لازم برای میزبانی از دانش آموزان برگزیده مسابقات فرهنگی و هنری سراسر کشور صورت گرفته ، تصریح کرد : اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران تمامی تلاش خود را در جهت ایجاد محیطی پرنشاط و صمیمی برای دانش آموزان به کار خواهد بست و امیدواریم بتوانیم یک فضای رقابتی صمیمانه را برای این عزیزان فراهم نمائیم .

اوخاطر نشان کرد : در کنار برگزاری این دوره ازمسابقات کارگاههای آموزشی با حضور اساتید صاحب نام کشور در جهت شکوفائی خلاقیت‌های دانش آموزان برگزار خواهد گردید .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار