رمضانی :سیاست وزارت آموزش و پرورش در برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری در مدارس ایجاد شادابی و نشاط با نگرش به آموزش مهارتهای اجتماعی است

تهران(پانا)-مدیرکل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش برنامه های سی و هفتمین جشنواره مسابقات فرهنگی و هنری در اردوگاه شهید باهنر تهران را تشریح کرد.

کد مطلب: ۹۴۶۵۶۸
لینک کوتاه کپی شد
رمضانی :سیاست وزارت آموزش و پرورش در برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری در مدارس ایجاد شادابی و نشاط با نگرش به آموزش مهارتهای اجتماعی است

علی رمضانی در این رابطه اظهار داشت:در مهر97در مدارس کشور ده میلیون و هشتاد وسه نفر در رشته‌های هنرهای ادبی،نمایشی،دستی و تجسمی،آوایی و رسانه و فضای مجازی شرکت کردند و آثار آنها درسطح مدرسه،منطقه،استان و بررسی غیرحضوری توسط داوران مورد ارزیابی قرار گرفت و مراسم افتتاحیه رسمی برگزیدگان جشنواره فرهنگی و هنری امروز بیست و دوم مرداد در ساعت شش بعد از ظهر در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار خواهد شد.

او در ادامه افزود: سیاست وزارت آموزش و پرورش در برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری در مدارس ایجاد شادابی و نشاط با نگرش به آموزش مهارتهای اجتماعی است و کانونهای فرهنگی و تربیتی ما با برگزاری کلاسهای ویژه در توانمندساختن دانش آموزان تلاش کرده و دانش آموزان مربی برجسته در هر کانون میشوند و به دیگران هم آموزش خواهند داد.

مدیرکل فرهنگی ،هنری اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش اذعان داشت:انتظار ما در اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در کشور همکاری مجلس شورای اسلامی،کمیسیون فرهنگی و هنری، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان گردشگری و میراث فرهنگی است.

رمضانی خاطر نشان کرد:مشارکت خوب دانش آموزان در اجرای مسابقات فرهنگی و هنری مسئولیت مارا سنگین تر خواهد کرد.

او بیان داشت : در طول حضور دانش آموزان در اردوگاه شهید باهنر تهران، برگزاری کلاسهای کارگاهی با بهره مندی از اساتیدخوب را داریم که در این راستا سالن صبا درموزه هنرهای معاصر جهت هنرهای دستی، تجسمی،سالن پردیس برای تئاتر و بازیهای رایانه ای هم در دانشگاه شهید رجایی برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول افزود:از دیگر سیاستهای ما فروش آثار تولید شده توسط دانش آموزان در دو محل اردوگاه شهید باهنر تهران و کانونهای فرهنگی ،تربیتی شهرستانهابا اجرای نمایشگاه هستیم که به اقتصاد خانواده هم کمک خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار