معاون توسعه و پشتیبانی آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری: دانش آموزان سرمایه های انسانی کشور هستند

شهرری(پانا)- معاون توسعه و پشتیبانی آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری گفت : اگر خیرین نیک اندیش در امر ساخت مدرسه وارد میدان نشوند، آموزش و پرورش با مشکلات عدیده ای در زمینه تأمین فضای آموزشی مواجه می شود.

کد مطلب: ۹۴۶۴۷۲
لینک کوتاه کپی شد
معاون توسعه و پشتیبانی آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری: دانش آموزان سرمایه های انسانی کشور هستند

مراد شجاعی معاون توسعه و پشتیبانی آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری در این رابطه اظهار داشت: تأمین امنیت دانش آموزان به عنوان آینده سازان نظام اسلامی، حفظ سرمایه‌های ملی کشور، استفاده از ساختمان‌های مدارس به عنوان مراکز مدیریت بحران زلزله، افزایش عمر مفید ساختمان‌های مدارس و نوسازی و بهسازی تأسیسات برقی و مکانیکی در مدارس فرسوده از جمله اهداف اجرای طرح تخریب و بازسازی کلاس‌های درس غیر مستحکم و غیر استاندارد در چهل ساله اخیر بوده است.

او در ادامه با اشاره به اینکه نقش عمده‌ای که خیرین مدرسه‌ساز در اعتلای علم ایفا می‌کنند، غیرقابل انکار است گفت: اگر خیرین نیک اندیش در امر ساخت مدرسه وارد میدان نشوند، آموزش و پرورش با مشکلات عدیده ای در زمینه تأمین فضای آموزشی مواجه می شود.

شجاعی عنوان کرد: وجود دانش آموزان به عنوان سرمایه‌های انسانی و آینده سازان کشورو داشتن مدارس ایمن به عنوان پایگاه و مأمنی مطمئن در زمان وقوع حوادث، اجرای طرح بازسازی و مقاوم سازی فضاهای آموزشی را ضروری می‌سازد.

/خبرنگار: علی جعفری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار