نشاط و شادابی در اردوهای پیشتازان سبب تمایز بین سازمان دانش آموزی و دیگر تشکلات دانش آموزی می شود

اصفهان (پانا) - یکی از جوانترین مربیان سازمان دانش آموزی اصفهان در گفتگو با خبرنگار پانا نشاط و شادابی در اردوهای پیشتازان را سبب تمایز تشکل پیشتازان با سایر تشکل های دانش آموزی عنوان کرد.

کد مطلب: ۹۴۶۴۵۹
لینک کوتاه کپی شد
نشاط و شادابی در اردوهای پیشتازان سبب تمایز بین سازمان دانش آموزی و دیگر تشکلات دانش آموزی می شود

حسین حسن زاده متولد 1378 یکی از جوانترین مربیان سازمان دانش آموزی از فعالیت های خود در گروه ویژه پیشتازان استان اصفهان خبر داد و گفت: باتوجه به این که یکی از اهداف تشکیل گروه ویژه داشتن گروهی منسجم وکامل از لحاظ ظاهر و آموزشی برای حضور در مراسم ها و برنامه های ملی و استانی می باشد، ما نیز تمام تلاش خود را در تمرین برنامه گروهی مانند سرود های تشکیلاتی، پیرامید، حاملان قرآن و گارد پرچم انجام دادیم تا نظم و انسجام تشکیلات به بهترین شکل نمایان شود.

حسن زاده در خصوص اهداف فعالیت گروه ویژه گفت: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در خصوص گام دوم انقلاب، طبعا ما نیز در گروه ویژه عمده برنامه ها و فعالیت های خود را در کنار مباحث اصلی تشکیلات و مهارت های آموزشی پیشتازان در جهت تحقق این شعار برنامه ریزی کرده ایم و بیشترین برنامه های این گروه اختصاص به مباحث هویت ملی و دینی ،مباحث های انگیزشی و تعیین هدف ،فضای مجازی و ... دارد که به لطف خداوند و یاری مسئولین سازمان گام هایی در این زمینه ها برداشته شده است.

وی در پایان افزود: چیزی که تشکیلات پیشتازان را نسبت به دیگر تشکل های دانش آموزی تمایز می دهد همین نشاط و شادی هست که در برنامه ها ، کلاس ها، گردهمایی ها و اردوهای پیشتازان جریان دارد. همین تشویق ها، بازی ها، موسیقی های محلی، پیرامید و فریاد های شادی است که دانش آموزان را علاقه مند به حضور در این تشکل می کند و باید اشاره کرد که این نشاط و شادابی فقط مختص دانش آموزان نیست بلکه مربیان نیز می کوشند تا با طراحی و اجرای برنامه های جدید و نوآورانه این نشاط و شادابی توام با نظم و آموزش های مهارتی را برای دانش آموزان ایجاد کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار