برپایی پایگاه انتخاب رشته کنکور سراسری درآموزش و پرورش ناحیه یک شهرری

شهرری(پانا)- معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری از ایجاد پایگاه انتخاب رشته کنکور سراسری در مدرسه دخترانه شریعت منطقه خبرداد.

کد مطلب: ۹۴۶۳۹۷
لینک کوتاه کپی شد
برپایی پایگاه انتخاب رشته کنکور سراسری درآموزش و پرورش ناحیه یک شهرری

رحمت‌اله قاسمی‌پور با اعلام این خبر گفت: انتخاب رشته آخرین قدم در فرایند ورود دانش‌آموزان به دانشگاه است و نتیجه زحمات چندین ساله داوطلبان به یک انتخاب رشته صحیح و منطقی بستگی دارد، بنابراین پی بردن به اینکه چگونه یک انتخاب رشته صحیح داشته باشیم در رسیدن به موفقیت بسیار اهمیت دارد.

او ادامه داد: بی‌تفاوتی و بی‌اطلاعی نسبت به انتخاب رشته تحصیلی می‌تواند آینده و توانایی بچه‌ها را تحت تأثیر منفی قرار دهد، همچنان که مواجهه درست، سنجیده منطقی و مدبرانه با انتخاب رشته می تواند نویدبخش آینده و راهی مطمئن و کم دغدغه برای آن ها باشد از این رو این معاونت با همکاری کارشناس مشاوره منطقه اقدام به برپایی این پایگاه کرده تا خانواده‌های دانش‌آموزان، فرهنگیان و عموم مردم بتوانند از خدمات آن استفاده کنند.

قاسمی‌پور ابراز امیدواری کرد:دانش‌آموزان با توجه به رتبه و تراز خود بتوانند در مرحله انتخاب رشته واقع بینانه عمل کنند و رشته‌ها را دور از واقعیت و در سطح بالاتر از تراز کنکور انتخاب نکنند.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار