رئیس اداره ورزش و جوانان شهر قدس خبر داد: ضرورت استمراربازرسی های مداوم از مراکز ورزشی و تفریحی

شهرقدس(پانا)-نشست خبری اصحاب رسانه شهرقدس با حضوررئیس اداره ورزش و جوانان منطقه برگزارشد.

کد مطلب: ۹۴۶۳۷۵
لینک کوتاه کپی شد
رئیس اداره ورزش و جوانان شهر قدس خبر داد: ضرورت استمراربازرسی های مداوم از مراکز ورزشی و تفریحی

محسن حسینی رئیس اداره ورزش و جوانان شهر قدس اذعان داشت: یکی از مسائلی که همه شهرستانها در حال دست و پنجه نرم کردن با آن هستند مشکل مالی است ودر زمینه تجلیل و تقدیر از نخبگان ورزشی نیز با توجه به مشکلات اقتصادی تقدیراتی که شایسته ورزشکاران است را نمی توانیم انجام دهیم، اما در خصوص تقدیر از ورزشکاران وزارت ورزش حمایتهایی را انجام می دهد ولی دست اداره ورزش در این معقوله بسته است.

او در ادامه با اشاره بر فعالیت باشگاه‌های بدون مجوز بیان کرد: به تمامی باشگاه‌های بدون مجوز باهماهنگی دادستان اخطار پلمپ داده شده است وبیش از نیمی از باشگاه‌های خصوصی دارای مجوز هستندو اداره ورزش به طور مداوم در حال بازرسی از اماکن ورزشی به ویژه استخرهای خصوصی هستیم.

حسینی در پاسخ به گلایه یک خبرنگار از برخی سالنهای ورزشی در خصوص ساعت کاری این سالنها و رفت و آمد ورزشکاران گفت: از اوایل انقلاب خود مردم فرهنگ سازی کردندو باشگاههای ورزشی طبق بخشنامه ساعت کاری دارند و این موضوع رفت آمد ورزشکاران که ممکن است ایجاد مزاحمت برای همسایگان داشته باشد خارج از عهده مااست و این امر نیاز به فرهنگ سازی دارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرقدس با اشاره بر استفاده ظرفیت ورزشی جوانان و نوجوانان شهر افزود: در زمینه استعداد یابی ما به صورت حرفه ای توانایی انجام این امر را نداریم، اما هیأت ورزشی در حد توان خودشان مشغول استعدادیابی هستند مربیان باشگاهها نیز اگر متوجه شوند که شخصی استعداد دارد روی آن استعداد تمرکز بیشتری میگذارند.

او بااشاره به فصل تابستان و اوقات فراغت دانش آموزان خاطر نشان کرد: مناطق آسیب پذیر شهر شناسایی شده و ما از ابتدای سال باهمکاری سپاه و سازمان فرهنگی،ورزشی شهرداری شهرقدس به برخی مناطق محروم بصورت رایگان خدمات تفریحی و ورزشی ارائه داده ایم و این خدمات تا پایان فصل تابستان ادامه دارد.

این مقام مسئول اظهار داشت: در حال حاضر اداره ورزش اولویت خود را با پروژه‌های نیمه تمام گذاشته ودر هفته تربیت بدنی برخی پروژه‌ها مانند زمین چمن هفت جوی سالنهای ورزشی پروژه‌هایی میباشدکه قراراست افتتاح شود و برخی از این پروژه‌ها بیش از ده سال به طول انجامیده است.

/خبرنگار: معراج محمودی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار