برگزاری مراسم مسلمیه درشهرری

شهرری(پانا)-آخرین روز ازمراسم مسلمیه درشهرری ودرحرم حضرت سید الکریم (ع) برگزار شد.

کد مطلب: ۹۴۶۲۷۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم مسلمیه درشهرری

امسال نیز به رسم یک قرن گذشته عاشقان خاندان اهل بیت علیهم السلام در ایام شهادت مظلومانه حضرت مسلم بن عقیل(ع) سفیر امام حسین(ع)، دسته دسته وارد حرمی شدند که به فرموده امام هادی(ع) ثوابی معادل ثواب زیارت سیدالشهداء(ع) در آن نهفته و با این گردهمایی، تعزیتی را به محضر امام زمان خود حضرت ولی عصر(عج) در بارگاه نورانی سفیر امام هادی (ع) در ایران اسلامی عرض کنند.

این آستان مقدس در اولین شب از ایام مسلمیه میزبان نماینده تولیت مسجد کوفه و آستان مقدس حضرت مسلم(ع) بود که طی مراسم باشکوهی پرچم متبرک گنبد حضرت مسلم بن عقیل(ع) به این آستان مقدس اهداء و این پرچم در جایگاه برگزاری مراسم شبهای مسلمیه نصب گردید.

درآستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع)، ارادتمندان ساحت مقدس اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در قالب دسته جات عزادار از شهرری، تهران و سراسر ایران اسلامی، برای برپایی آئین مذهبی و سنتی مسلمیه به این بارگاه ملکوتی مشرف شدند.

صحن‌های مختلف حرم مطهر حضرت عبدالعظیم(ع) میزبان شیفتگان خاندان نبوی(ص) بود که با دلی آکنده از غم به این مکان مقدس آمدند تا ایام شهادت حضرت مسلم بن عقیل(ع) را به محضر مولای خود، حضرت سیدالکریم(ع) تسلیت عرض نمایند.

/خبرنگار: شیدا مشهور/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار