فعالیت ۳۰۸ تشکل مردم نهاد دراردبیل

اردبیل (پانا) - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: ۳۰۸ تشکل مردم نهاد در استان فعال است.

کد مطلب: ۹۴۶۲۲۰
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت ۳۰۸ تشکل مردم نهاد دراردبیل

بهروز ندایی در نشست تشکل های مردم نهاد با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل افزود: ۱۹۹ مورد از این سمن ها در مرکز استان و ۱۰۹ مورد در شهرستانها فعالیت دارند.
او بیان کرد: این سمن ها در حوزه های فرهنگی، بهداشت و سلامت، امور اجتماعی، نیکوکاری و خیریه، امور ورزش، حقوق شهروندی، حقوق زنان و خانواده، امور عمرانی و فعالیت های علمی فعالیت دارند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل تصریح کرد: با آسیب شناسی های انجام گرفته از سمن ها مقرر شد اساسنامه های این تشکل ها به روز رسانی شود.
ندایی به موفقیت برخی سمن ها در خصوص انجام طرح های مهم در استان گفت: برخی از این تشکل ها از کمک های دولتی بی بهره اند که با اصلاح اساسنامه می توانند از این حمایت ها بهره مند شوند.
او ادامه داد: در بسیاری مواقع ورود تشکل های مردم نهاد به اجرای برخی طرح ها موفقیت آمیز بوده و در این خصوص چندین طرح اجتماعی در استان به این تشکل ها واگذار شده است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل افزود: با اینکه وضعیت استان در خصوص آسیب های اجتماعی مناسب بوده و استان در این خصوص پاک محسوب می شود، ولی باید از ظرفیت تشکل ها برای کنترل روند های افزایشی آسیب ها استفاده شود.
ندایی گفت: تشکل های مردم نهاد در خصوص مبارزه با مواد مخدر و جمع آوری کمک به سیل زدگان موفق عمل کرده اند.
او اظهار کرد: سمن های حوزه محیط زیست نیز در اجرای ماموریت های خود موفق عمل کرده اند و توانسته اند بسیاری از مناطق گردشگری را پاکسازی کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار