برنامه شبانگاهی شبکه 4 با قطعاتی از استاد ناظری و همایون شجریان

تهران (پانا) - مجله موسیقیایی «شب موسیقی» از مجموعه شب های هنر امشب ودرآستانه عید سعید قربان به صورت ویژه برنامه به روی آنتن می رود.

کد مطلب: ۹۴۶۲۰۳
لینک کوتاه کپی شد
برنامه شبانگاهی شبکه 4 با قطعاتی از استاد ناظری و همایون شجریان

به گزارش روابط عمومی شبکه چهار سیما، برنامه تلویزیونی «شب موسیقی» امشب (20 مرداد ماه) در شب عید سعید قربان به صورت ویژه و با بخش های متنوع موسیقیایی از شبکه چهار سیما پخش می شود.
در این برنامه که اجرا ی آن را رضا مهدوی بر عهده دارد، میزبان اشکان کمانگری و مهیار شادروان از خوانندگان جوان کشورمان میشود و این دو هنرمند هرکدام دوقطعه از کارهایشان را در این برنامه اجرا خواهند کرد.
مروری بر خبرها و تازه های حوزه موسیقی با اجرای فرزین طاهری، «ناشنیده های هفته» با استاد ناظری و پخش کلیپ تصویری از همایون شجریان با عنوان «خوب شد» از دیگر بخش های این مجله شبانگاهی است.
«شب موسیقی» یکی از برنامه های «شب های هنر» است که به تهیه کنندگی حبیب الله ذوالفقاری، پیرامون مسائل موسیقی، یک شنبه شب ها ساعت 23 به طور زنده، از شبکه 4 سیما پخش می شود. «شب های هنر» محصول گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما است که از شنبه تا جمعه، هرشب به یکی از موضوعات تئاتر، موسیقی، شعر و ادبیات، کتاب و روایت، معماری، سینما و طنز می پردازد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار