معاون آموزش و پرورش استان: 85 نفر از دانش آموزان آذربایجان شرقی درمرحله کشوری مسابقات فرهنگی و هنری شرکت می کنند

تبریز (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: 85 نفر دانش آموزان استان در دو بخش گروهی و انفرادی مرحله کشوری مسابقات فرهنگی و هنری حضور خواهند یافت.

کد مطلب: ۹۴۶۱۷۷
لینک کوتاه کپی شد
معاون آموزش و پرورش استان: 85 نفر از دانش آموزان  آذربایجان شرقی درمرحله کشوری مسابقات فرهنگی و هنری شرکت می کنند

طاهر علمی در گفت و گو با خبرنگار پانا بیان کرد: مسابقات فرهنگی هنری امسال با شعار "یک دانش آموز یک مهارت" و با شرکت هزار و 350 نفر دانش آموز در مرحله استانی کلید خورد.

وی افزود: مسابقات فرهنگی و هنری یکی از فعالیت های تربیتی است که به منظور کشف، رشد و شکوفایی استعداد های فرهنگی و هنری و افزایش سطح آگاهی دانش آموزان از طریق ایجاد انگیزه بیشتر و رقابت سالم اجرا می شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان ادامه داد: هدف از برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری پرورش مشارک جویی، تلاش و سازندگی ، مسئولیت پذیری، تعامل و همدل ، ایجاد نشاط و شادابی بین دانش آموزان است.

علمی با بیان این که مسابقات فرهنگی و هنری در چهار مرحله آموزشگاهی، منطقه ای، استانی و کشوری برگزار می شود، گفت: امسال نیز مرحله کشوری این مسابقات از 22 تا 31 مرداد ماه برگزار می شود که 85 نفر از دانش آموز استان در بخش گروهی شامل سرود، نمایش و تئاتر و در بخش انفرادی شامل شعر، داستان و مشاعره با سایر استان های کشور به رقابت خواهند پرداخت.

وی تصریح کرد: مسابقات فرهنگی و هنری در راستای تحقق سند تحول بنیادین در ساحت تربیتی هنری و زیبایی شناختی برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار