برگزاری چهارمین جلسه شورای اداری درفرمانداری شیروان

شیروان(پانا)- چهارمین جلسه شورای اداری در سال جاری با حضور اعضای شورای اداری در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان شیروان برگزار گردید.

کد مطلب: ۹۴۶۱۱۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری چهارمین جلسه شورای اداری درفرمانداری شیروان

مجتبی محمدی مدیرکل امور زندان ها و اقدامات تأمینی استان خراسان شمالی با بیان تبریک اعیاد سعید قربان و غدیر خم در این جلسه گفت: جهت کاهش آسیب های اجتماعی و حضور زندانی در کنار خانواده، از مجازات های جایگزین حبس در زندان، متناسب با جرم ارتکابی و سبک توسط دادگستری در نظر گرفته شده است.

عبدالرضا هدایتی نیا دادستان شهرستان شیروان نیز عید قربان را عید پیروزی بر نفس شیطانی بیان نمود و با اشاره به صفات عبادالرحمن در قرآن کریم گفت: در سوره فرقان 12 صفت تواضع، اخلاص، کرامت، بزرگواری، صبر و ... برای بندگان خوب خدا آورده شده است.

رئیس سابق زندان شیروان نیز در آیین تکریم خود در این جلسه گفت: زندانیان ما هیچکدام جزء جرایم خاص و شرور نیستند و این همه زندانی هم شایسته این شهر نیست و باید همه با هم دست به دست هم داده و همه به هم کمک کنیم و قول بدهیم که در جهت کاهش جمعیت کیفری تلاش نماییم.

علی اکبر عبداللهی افزود: زیربنای اشتغال در زندان قبلا 75 متر بود که الان به 1850 متر رسیده است.

روح الله لنگری معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی نیز گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از نهادهای انقلابی جمهوری اسلامی ایران است که به هماهنگی و انسجام فعالیت‌های تبلیغی بین دستگاهها و مراکز تبلیغی نظام می‌پردازد و بدنه اصلی این شورا، شما مدیران و کارکنان دستگاه ها هستید و این شورا به تنهایی معنا و مفهومی ندارد.

روح الله لنگری افزود: در طول یکسال گذشته 306 برنامه محوری، 167 جلسه استانی و شهرستانی جهت هماهنگی و انسجام فعالیت‌های تبلیغی بین دستگاهها و مراکز تبلیغی استان و با حضور 586 هزار نفر شرکت کننده در مراسم ها برگزار شده است.

در پایان از زحمات رؤسا و مدیران قبلی آموزش و پرورش، آبفای روستایی بانک ملی ایران، جمعیت هلال احمر و پزشکی قانونی، اداره امور زندان ها و اقدامات نأمینی شهرستان شیروان، آقایان سعید رحمانی فضلی، شعبان حاجی زاده، محمد عظیم پور، علی اصغر اسعدی شیروان و شاهوردی زاده، علی اکبر عبداللهی تکریم و رؤسا و مدیران جدید آقایان علی ابراهیمیان، حسین جوان، مجید گرمرودی، رضا علیزاده، دکتر عتیقی و رمضان سیدآبادی معرفی شدند.

خبرنگار حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار