سیدولی حسینی: رهبر آموزشی که در دلها نفوذ می کند می تواند دگرگونی ایجاد کند

تهران (پانا) - اولین دوره آموزشی توانمند سازی مدیران مدارس با حضور حسینی، مدیر آموزش وپرورش منطقه ۱۵ و مدیران کلیه مقاطع تحصیلی با موضوع رهبری آموزشی در سالن شهید صالحی برگزار شد.

کد مطلب: ۹۴۶۱۱۰
لینک کوتاه کپی شد
سیدولی حسینی: رهبر آموزشی که در دلها نفوذ می کند می تواند دگرگونی ایجاد کند

به گزارش کارشناسی و اطلاع رسانی روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه ۱۵، روز شنبه ۱۹ مردادماه اولین دوره آموزشی توانمندسازی مدیران مدارس با حضور حسینی مدیر آموزش وپرورش منطقه و مدیران کلیه مقاطع تحصیلی با موضوع رهبری آموزشی در سالن شهید صالحی برگزار شد.

حسینی، مدیر آموزش و پرورش منطقه۱۵ ضمن استفاده از مدل بومی رهبری آموزشی در مدارس اظهارداشت: چون مدیریت مدارس ایران مبتنی بر خانواده است و اولویت بر خانه و خانواده است مدل برگرفته از غرب در ایران کاربرد ندارد..

وی تصریح کرد: مدیر به عنوان رهبر آموزشی می بایست در دلها نفوذ کند تا بتواند موفق بوده و دگرگونی ایجاد کند سید ولی حسینی، پنج ویزگی رهبری آموزشی را براساس سند تحول بنیادین صداقت، شایستگی، وفاداری، رای ثابت یا ثابت قدم بودن و شفافیت دانست و تاکید کرد زمانی که این 5 ویژگی در رفتار مدیر نهادینه شود یادگیری(تغییر رفتار) و تربیت ( تغییر رفتار پایدار ) ایجاد می شود.

در پایان مدیر آموزش و پرورش منطقه به شاد بودن فضای فیزیکی، عدم یکنواختی در مدرسه ،توجه به بعد روانی و ارتباط با اجزا چه رسمی مثل خانواده و چه غیررسمی مثل شورایاری های محله تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار