فرماندار شهرستان خوسف : احداث ۲۰ مخزن بتنی برای تسهیل در آبرسانی به روستاهای شهرستان خوسف

خوسف (پانا) ـ فرماندار شهرستان خوسف از احداث ۲۰ مخزن بتنی برای تسهیل در آبرسانی به روستاهای شهرستان خبر داد و افزود: موضوع احیا و مرمت قنوات در حال پیگیری است که امیدواریم بیشتر قنوات روستاهای شهرستان طی یک برنامه زمانبندی احیا شوند.

کد مطلب: ۹۴۶۰۸۶
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار شهرستان خوسف : احداث ۲۰ مخزن بتنی برای تسهیل در آبرسانی به روستاهای شهرستان خوسف

محمد شفیعی فرماندار شهرستان خوسف گفت در شهرستان خوسف بیش از 200 روستا و آبادی وجود دارد که به دلیل پراکندگی بسیار زیاد در زمینه تامین زیرساخت‌ها با مشکلاتی مواجه هستیم.

او افزود کرد: از این تعداد روستا به 68 روستا با تانکر سیار آبرسانی می‌شود.

او ادامه داد: تفاهم‌نامه‌ای با شرکت آب و فاضلاب روستایی منعقد شده که با هم افزایی امکانات و استفاده از تجهیزات و ماشین آلات دهیاری‌ها برای احداث 20 مخزن بتنی در روستاهایی که به صورت سیار با تانکر آبرسانی می‌شود طی شش ماه آتی احداث خواهد شد.

فرماندار خوسف اظهار داشت: تانکرهایی فلزی که تاکنون در روستاها وجود داشته در تابستان و زمستان به دلیل گرما و سرما مشکلاتی برای اهالی روستاها ایجاد می‌کرد.

شفیعی ادامه داد: در این 20 روستا مخازن بتنی دفنی با کمترین هزینه در روستاها احداث و با خط انتقال به وسط روستا خواهد رسید.

فرماندار شهرستان خوسف اظهار داشت: امکانات دستگاه‌های اجرایی به صورت پراکنده وجود دارد که درصدد هستیم با هم افزایی تفاهم نامه‌هایی منعقد شود.

شفیعی یادآور شد: انعقاد تفاهم‌نامه با اداره منابع طبیعی جهت نهال کاری و بذرپاشی در ده هزار هکتار و ایجاد سی زمین ورزشی در روستاها و ساماندهی گلزارشهدای تک مزاری از دیگر موضوعاتی است که پیگیری می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بیش از 70 درصد جمعیت در بخش کشاورزی و دامداری فعالیت دارند رفع مشکلات این قشر به جد پیگیری می‌شود.

فرماندار شهرستان خوسف بیان کرد: با همکاری جهاد کشاورزی و بسیج سازندگی موضوع احیا و مرمت قنوات در شهرستان در حال پیگیری است که امیدواریم بیشتر قنوات روستاهای شهرستان طی یک برنامه زمانبندی احیا شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار