با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان:

جلسه هماهنگی پروژه مهر 98آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه برگزار شد

ارومیه (پانا)- با حضور مدیر کل و رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگوئی به شکایات آموزش و پرورش استان و مدیر، معاونان و کارشناسان مدیریت آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه جلسه هماهنگی پروژه مهر 98 با محوریت "فضا و نیرو" در سالن کنفرانس ناحیه 2 برگزار شد.

کد مطلب: ۹۴۶۰۳۴
لینک کوتاه کپی شد
جلسه هماهنگی پروژه مهر 98آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه برگزار شد

ابراهیم محمدی در این جلسه با تبریک عید سعید قربان به اهداف برگزاری جلسات هماهنگی پروژه مهر در استان اشاره کرد و گفت: در راستای آمادگی کامل برای بازگشائی مدارس و شروع بی عیب و نقص و بی آسیب سالتحصیلی جدید جلسات هماهنگی پروژه مهر در مناطق 24 گانه استان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش باید از قالب برنامه ریزی های سنتی گذر کند و شکل نوین و بروزتری به برنامه ها و فعالیت های خود بدهد، خاطرنشان کرد: اجرائی موفق مانور بازگشائی مدارس در مرداد ماه سال گذشته نشان داد که نباید از تغییرات در بنرامه های روتین در آموزش و پرورش هراس داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان نیروی انسانی را مهم ترین رکن در پیشبرد اهداف عالی سازمان ها برشمرد و افزود: سازماندهی و ساماندهی اصولی و کارشناسی شده نیروی انسانی تاثیر بسزائی در جلوگیری از اتلاف منابع و انرژی در ادارت دارد.

محمدی با بیان اینکه آموزش و پرورش آذربایجان غربی جزء استان های برتر کشور در ساماندهی نیروی انسانی است، ادامه داد: بهره گیری بهینه از ظرفیت نیروی انسانی در بخش های تجربه موفقی است که در سالهای اخیر دراستان بخوبی عملیاتی شده است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه نیز در این جلسه با تبریک عید سعید قربان به ارائه گزارش ازعملکرد کمیته های پروژه مهر این مدیریت پرداخت و گفت: شروع سالتحصیلی جدید با کمترین مشکلات دستور کار اولویت دار تمامی فعالیت ها و جلسات شورای معاونان، کمیته راهبری و کمیته های پروژه مهر آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه است.

محمد مجرد نظارت و ارزیابی مستمر از عملکرد واحدهای ستادی و مدارس را از اهم برنامه های این مدیریت در راستای اجرای به نحو احسن برنامه های ستاد پروژه مهر در ناحیه 2 ارومیه عنوان کرد و افزود: در جلسات متعددی که با کارشناسان و مدیران مدارس مقاطع تحصیلی برگزار می شود بر اهمیت توجه به سیاست های 8 گانه وزارت آموزش و پرورش و برنامه های سند تحول بنیادین و آمادگی بخش های مختلف جهت بازگشائی مدارس تاکید فراوانی وجود دارد.

وی سازماندهی نیروی انسانی، ساماندهی و بروز کردن فضا و تجهیزات، شاداب سازی فضای مدارس، اطلاع رسانی دقیق از برنامه ها، تکریم ارباب رجوع و استقرار میز خدمت را جمله اقدامات ستاد پروژه مهر در مدیریت آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه برشمرد و افزود:این مدیریت با تجربیات موفق سالهای گذشته و برنامه ریزی های ابتکاری و کارشناسی شده خود را برای استقبال از سالتحصیلی جدید آماده کرده است.

گفتنی است در ادامه این جلسه معاونان آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه به طرح مشکلات و ارائه گزارش از عملکرد معاونت های این مدیریت پرداختند و برنامه های خود جهت اجرای مطلوب برنامه ها را تشریح کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار