بازدید معاون سوادآموزی آموزش و پرورش تهران از مرکز شتابدهی دانشگاه علوم پزشکی ایران

تهران (پانا) - سعید شهریاری، معاون مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران، مرکز شتابدهی دانشگاه علوم پزشکی ایران را به عنوان یک مرکز نوآور و خلاق معرفی کرد.

کد مطلب: ۹۴۶۰۲۰
لینک کوتاه کپی شد
بازدید معاون سوادآموزی آموزش و پرورش تهران از مرکز شتابدهی دانشگاه علوم پزشکی ایران

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران, سعید شهریاری؛ از بخش های مختلف مرکز شتاب دهی دانشگاه علوم پزشکی ایران بازدید کرد.
در این برنامه که موسوی، معاون اجتماعی و پورنیک، مدیر شتاب دهنده دانشگاه علوم پزشکی ایران حضور داشتند، در خصوص ارتقاء کیفیت آموزش برای دانش آموزان، تقویت قوه خلاقیت نوآوری و اعتماد به نفس، رویداد سلامت دیجیتال کودک، آشنایی دانش آموزان با مبانی کسب و کار, استفاده از پتانسیل دانش آموزان به عنوان سفیران سلامت، برگزاری تورهای آموزشی و کاهش چالش کم سوادی بحث و تبادل نظر شد.

سرپرست سوادآموزی آموزش و پرورش شهر تهران ضمن ابراز خرسندی از این بازدید بیان کرد: امروز بازدید فوق العاده ای از مرکز شتاب دهی دانشگاه علوم پزشکی ایران داشتیم، که یک مرکز خلاق و نوآورانه در حوزه آموزش و کسب و کار است، از آن مهمتر که در این مرکز به جوانان اعتماد شده است و ما شاهد اقدامات بزرگ از سوی این دانشجویان هستیم.

شهریاری اظهار کرد: این جلسه زمینه خوبی برای ایجاد تعامل متقابل بین دانشگاه علوم پزشکی ایران و اداره کل آموزش و پرورش تهران را فراهم کرد تا بتوانیم از ظرفیت های موجود، استفاده نماییم.

وی افزود: امید است با تشکیل جلسات مستمر و تبادل اطلاعات دو جانبه، راهکارهای مناسب در جهت آموزش بهینه و مهارت آموزی دانش آموزان و مبارزه با بیسوادی ارائه شود.

گفتنی است این مرکز حدود یک ماه است که فعالیت خود را آغاز کرده و اولین مرکز دانشگاهی شتابدهی تخصصی دیجیتال سلامت در کشور می باشد و عمده تمرکز بر حمایت از کسب و کارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات در حوزه سلامت و در برگیرنده محورهایی چون سلامت زنان و کودکان در حوزه دیجیتال، ورزش و طب ورزشی، سبک زندگی سالم و محتوای سلامت، گردشگری سلامت و هم چنین مباحث آموزشی و ارتقای سطح سلامت در سطوح مختلف غربالگری، پیشگیری و درمان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار