گرانفروشان آذربایجان‌غربی ۳۴ میلیارد ریال جریمه شدند

ارومیه(پانا)- مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی گفت: گرانفروشان در این استان طی سال‌جاری ۳۴ میلیارد و ۳۹۳ میلیون ریال جریمه شده‌اند.

کد مطلب: ۹۴۶۰۰۹
لینک کوتاه کپی شد
گرانفروشان آذربایجان‌غربی ۳۴ میلیارد ریال جریمه شدند

محمد اقوامی افزود: طی سال‌جاری ۸۴۴ پرونده مربوط به گرانفروشی در این استان رسیدگی و آرای مربوط به آن‌ها صادر شد.

وی اضافه کرد: امسال ۸۵۳ پرونده در خصوص گرانفروشی به شعب تعزیرات حکومتی استان ارسال شد که ۹۸.۹۴ درصد آن‌ها رسیدگی شده‌است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی گفت: گرانفروشی در کنار قاچاق کالا بیشترین پرونده‌های تعزیرات حکومتی استان را تشکیل می‌دهد.

وی با اشاره به جریمه ۴۴۵ میلیون ریال قاچاقچی سیگار طی هفته جاری در میاندوآب، گفت: این قاچاقچی قصد داشت ۳۵۰ باکس سیگار خارجی قاچاق را وارد کشور کند.

اقوامی اضافه کرد: ماموران طی بازرسی از خودروهای عبوری از یک دستگاه خودرو این میزان سیگار قاچاق را کشف کرده بودند که پس از ارجاع این پرونده به شعبه تعزیرات حکومتی شهرستان میاندوآب، عامل قاچاق سیگار محکوم به پرداخت جریمه شد.

گرانفروشی از جمله مهمترین معضلات بازار به شمار می‌رود و روزانه ده‌ها مورد شکایت مردمی در خصوص گرانفروشی اقلام مختلف در آذربایجان‌غربی ثبت می‌شود.

آذربایجان‌غربی از جمله استان‌های درگیر با معضل قاچاق است و سالانه صدها میلیارد ریال کالای قاچاق در این استان کشف و ضبط می‌شود.

تعزیرات حکومتی مسوول رسیدگی به پرونده‌های قاچاق کالا و ارز، تخلفات بهداشتی، درمانی، کالایی و خدماتی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار