برگزاری دوره آموزشی، توجیهی طرح ملی نماد ویژه مدرسان استان های سراسر کشور

تهران(پانا)-معاون مشاوره اداره کل امور تربیتی ، مشاوره و مراقبت در برابر آسیبهای اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران از برگزاری دوره آموزشی، توجیهی طرح ملی نماد ویژه مدرسان استان های سراسر کشور در اردوگاه شهید محمد منتظری به میزبانی شهرستانهای استان تهران خبر داد.

کد مطلب: ۹۴۶۰۰۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره آموزشی، توجیهی طرح ملی نماد ویژه مدرسان استان های سراسر کشور

محمد مصطفوی معاون مشاوره اداره کل امور تربیتی ، مشاوره و مراقبت در برابر آسیبهای اجتماعی در خصوص هدف برگزاری دوره آموزشی ، توجیهی طرح ملی نماد عنوان کرد: طرح ملی نماد با هدف ایجاد یک اعتلاف بین بخشی و بین دستگاهی برای ارائه خدمات روانی و اجتماعی به دانش آموزان و توانمند سازی آنان در وزارت آموزش و پرورش و به کمک سایر دستگاه ها برگزار می شود.

او در ادامه گفت: حضار جلسه منتخبین استانی هستند که در دو بخش مهارت‌های ارتقایی، درمان، ارجاع و غربالگری هستند که دو نفر آنها در بخش ارتقایی و دو نفر در بخش درمان، ارجاع و غربالگری در این همایش حضور پیدا کردند.

مصطفوی با اشاره به ماهیت این دوره اذعان داشت: در این همایش علمی و تخصصی، آخرین آموزشها در حوزه‌های مربوطه به آنها داده شده و قرار است که بعد از این دوره سه روزه که از تاریخ هجدهم الی بیستم مردادبرگزار می شود،به استانها بازگردند و آموزشهای این دوره را در استانها آموزش بدهند.

او بیان کرد: افراد منتخب باید در کار نظارتی فعالیت‌هایی که در سطح مدرسه و منطقه انجام می شود ورود پیدا کنند و هم در فعالیتهای درمانی و ارجاعی که کار بسیار مهمی می باشد، نظارت داشته و مارابطه ای تاملی با شرکت کنندگان داریم و فعالیتهای نماد را همراه با پیشنهاد‌های سازنده آنها ارتقا می دهیم و مشکلات را رصد می کنیم تا بتوانیم کارها را به درستی پیش ببریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار