حجت الاسلام حسین کوثری:

خبرنگاران خبرهای خوب، وقایع دلنشین و امید بخش را مخابره کنند

شیروان(پانا)- امام جمعه شهرستان شیروان در چهارمین جلسه شورای اداری گفت:خبرنگاران خبرهای خوب، وقایع دلنشین و امید بخش را مخابره کنند

کد مطلب: ۹۴۵۹۷۵
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگاران خبرهای خوب، وقایع دلنشین و امید بخش را مخابره کنند

امام جمعه شهرستان شیروان در چهارمین جلسه شورای اداری که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار، شهیدان صارمی و امانی گفت: خبرنگاری از مشاغل سخت و خطرآفرین است و خبرنگاران زبان مردم، منتقد سازنده و چشم بیدارجامعه هستند و در جهت رفع مشکلات بسیار مفیدند و مسئولین هم هیچ وقت از گزارش های خبرنگاران ناراحت و از انتقادات سالم آنها دلخور نشوند بلکه همه باید استقبال کنیم.

حجت الاسلام حسین کوثری افزود: با اشاره به اینکه خبرنگاران عضوی از جامعه اسلامی و حامی مردم، دولت، نظام و دلسوز انقلاب اسلامی هستند اظهار داشت: خبرنگاران در دفاع مقدس دوشادوش رزمندگان، وقایع جنگ و دفاع مقدس را به گوش مردم می رساندند.

وی با بیان تبریک فرارسیدن عید سعید قربان گفت:عید قربان، عید بندگی و تشکر از خداوند برای پیروزی بر مناسک حج و جشن پیروزی بر هواهای نفسانی است.

کوثری همچنین با بیان تبریک پیشاپیش فرارسیدن عید سعید غدیر خم و دهه امامت و ولایت اظهار داشت: آوازه غدیر در آسمان ها بیشتر از روی زمین است و دهه ولایت دهه شادمانی و نشاط است و ما باید از این ایام شاد و نشاط آفرین غفلت نکنیم و نیز برگزاری همه جشن ها باید مردمی باشد.

امام جمعه شیروان از برگزاری آیین دعای عرفه در روز یکشنبه 20 مرداد ساعت 17 عصر و اقامه نماز عید قربان در روز دوشنبه21 مرداد سال جاری ساعت 7 صبح در محل مصلای نماز جمعه و همچنین بازسازی واقعه غدیر خم با همکاری نیروی مقاومت بسیج و با مشارکت بیش از 700 نفر در منطقه چلو، یک روز قبل از عید سعید غدیر خم خبر داد.

خبرنگار حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار