افتتاح ۱۵ پایگاه انتخاب رشته در خراسان شمالی

بجنورد (پانا)-15 پایگاه انتخاب رشته کنکور سراسری در استان خراسان شمالی افتتاح شد.

کد مطلب: ۹۴۵۹۴۶
لینک کوتاه کپی شد

رئیس اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی اداره کل آموزش‌وپرورش در حاشیه این افتتاح اظهار کرد: : در استان ۱۵ پایگاه انتخاب رشته افتتاح‌شده که از این تعداد ۴ پایگاه در شهرستان بجنورد واقع‌شده است.

علیرضا زارع در ادامه افزود: در شهرستان شیروان ۳ پایگاه انتخاب رشته، در شهرستان اسفراین ۲ پایگاه انتخاب رشته، در مانه و سملقان یک پایگاه، در شهرستان‌های گرمه و جاجرم یک پایگاه، در شهرستان راز و جرگلان یک پایگاه و در بام و صفی‌آباد نیز یک پایگاه انتخاب رشته دایر است.

رئیس اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی اداره کل آموزش‌وپرورش خراسان شمالی با اشاره به اینکه ۱۰۰ نفر از بهترین مشاورین در این مراکز حضور دارند بیان کرد: تمامی مشاورین که در سطح این مراکز حضور دارند از مجرب‌ترین مشاورین استان هستند که به دانش آموزان خدمات مشاوره‌ای تحصیلی ارائه می‌دهند.

وی افزود: مرکز مشاوره و انتخاب رشته آموزش‌وپرورش به ازای سه جلسه مشاوره و انتخاب رشته مبلغ ۱۲۰ هزار تومان را دریافت می‌نمایید که برای دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد به‌طور رایگان و برای فرزندان فرهنگیان با ۲۰ درصد تخفیف انتخاب رشته صورت می‌پذیرد.

زارع در انتها با اشاره به ساعت کاری پایگاه‌های انتخاب رشته بیان کرد: ساعت کاری پایگاه‌ها در صبح از ۸ الی ۱۳ و در عصرها از ساعت ۱۶ الی۲۰ به مدت ده روز خدمات ارائه می‌دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار