مدیر ارزیابی سازمان دانش آموزی: ارزیابی آموخته‌های دانش آموزان را محک می زند

تهران (پانا) - مدیر ارزیابی و نظارت سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران هدف از ارزیابی را در اردوی ملی محک زدن آموخته های پیشتازان اعلام کرد.

کد مطلب: ۹۴۵۹۰۳
لینک کوتاه کپی شد
مدیر  ارزیابی سازمان دانش آموزی:  ارزیابی آموخته‌های دانش آموزان را محک می زند

جهانگیر زواره مدیر ارزیابی و نظارت سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران درباره انواع ارزیابی گفت: ما دو نوع ارزیابی ملی داریم. یک ارزیابی اختصاصی و یک ارزیابی عمومی. در ارزیابی عمومی که موتور محرکه است شاخص‌هایی را داریم که به وسیله این شاخص‌ها دانش‌آموزان نظم پیدا می‌کنند، قانون‌مدار می‌شوند و خلاقیت به خرج می‌دهند. همچنین شور، نشاط و تلاش و کوشش و دیانت و امور فرهنگی شان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

زواره افزود: یک رقابت سالمی است تا دانش‌آموزان بتوانند نظم و آموخته‌های خودشان را نشان دهند. ما به وسیله این شاخص‌هایی که در نظر گرفته‌ایم آنچه لازم است را در اردو حاکم می‌کنیم تا حادثه برای دانش‌آموزان ایجاد نشود.

مدیر ارزیابی سازمان دانش‌آموزی افزود: هر روز با توجه به فرم‌هایی که شاخص‌های عمومی ارزیابی در آن وجود دارد فعالیت پیشتازان بررسی می‌شود و نتایج آن ارزیابی در مراسم صبحگاه با اهدای پرچم‌های افتخار در زمینه‌های نظم و قانون مداری، دیانت و امور فرهنگی، خلاقیت و نوآوری، شور و نشاط و بهداشت و سلامت و تلاش و کوشش به دانش آموزانی که رتبه های بالاتری کسب کرده اند، اهدا می‌شود.

وی افزود: در مورد ارزیابی اختصاصی با توجه به اینکه اردوی ما به صورت جشنواره برگزار می‌شود دانش‌آموزان در شاخه‌ها و رشته‌های مختلف با هم رقابت می‌کنند و در آن قسمت نیز استان‌های برتر را بعد از اردو معرفی می‌کنیم و جوایزی به آنها اهدا می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار