اختتامیه کلاس های اوقات فراغت مخابرات منطقه خراسان جنوبی برگزار شد

بیرجند(پانا) ـ آیین اختتامیه کلاس های اوقات فراغت فرزندان همکاران مخابرات منطقه با حضور مسئولین استانی ، سرپرست مخابرات منطقه و دیگر مدیران ستادی  به همراه همکاران و والدین کودکان در مجموعه فرهنگی، ورزشی مخابرات برگزار شد.

کد مطلب: ۹۴۵۸۹۷
لینک کوتاه کپی شد
اختتامیه کلاس های اوقات فراغت مخابرات منطقه خراسان جنوبی برگزار شد

جشن پایانی مراسم کلاس های اوقات فراغت تابستان 98، با تلاوت قرآن کریم، سرودهای ملی و شرکت مخابرات ایران آغاز گردید که با حضور بیش از 100 نفر جمعیت و همچنین اعضای شرکت کننده در کلاسهای اوقات فراغت تابستانی برگزار شد.


این همایش با هدف جذب و سازمان‌دهی کودکان همکار و توانمندسازی آن‌ها در فعالیت‌های روز جامعه و ایجاد انگیزه بیشتر در کلاس‌های تابستانی و طرح غنی‌سازی اوقات فراغت فرزندان همکاران با برنامه های فرهنگی ،ورزشی و مذهبی صورت پذیرفت.


لازم به ذکر است که این کلاس های آموزشی شامل اسکیت ،فوتسال ، تنیس روی میز، والیبال، آموزش قرآن،نقاشی روی سفال، فلوت و رباتیک جهت دختران و پسران زیر نظر مربیان کار آزموده برگزار شده بود، که تمام آموزش های این کودکان در این جشن به نمایش گذاشته شد.


گفنتی ست: حسن آذری نصرآباد سرپرست مخابرات منطقه خراسان جنوبی ضمن خوش آمدگوئی به مهمانان و همکاران گرامی ، در خصوص اهمیت کلاس های اوقات فراغت گفت: اهمیت به اینگونه کلاسها در آمادگی افراد برای رسیدن به کمال والای انسانی به خصوص برای نوجوانان غیرقابل انکار است؛ از اینرو کلاسهای آموزشی اوقات فراغت برای کودکان و نوجوانان با اهداف جسمانی، روانی و اجتماعی، فرهنگی ومذهبی توسط مخابرات منطقه برنامه ریزی و اجرا شد .

وی افزود : با وجود چنین برنامه هایی در رشد و شکوفایی استعداد های فرزندان خود در آینده نقش بسزایی خواهیم داشت.


مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی، ورزش را از جمله علومی دانست که نقش فرهنگی و اجتماعی بسیار مهمی دارد وی افزود: کلاسهای اوقات فراغت علاوه بر سلامت جسم و روح باعث ایجاد نشاط و اعتماد به نفس در کودکان و نوجوانان می شود .


شایان ذکر است: در این مراسم از مربیان فعال و افرادی که در برگزاری کلاسها مشارکت فعال داشتند با دادن لوح و هدایا تقدیر وتشکر به عمل آمد.


در پایان، از دیگر برنامه های اجرا شده در این مراسم ، اجرای برنامه های نمایشی از جمله اسکیت، فلوت و اهدا جوایز صورت گرفت

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار