حضورفرماندار اسلامشهردر بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی مبلمان منزل

اسلامشهر(پانا)-فرماندار اسلامشهر با حضور در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی مبلمان منزل (هافکس ۲۰۱۸) از غرفه شرکت ایده پردازان صنعت تیس یکی از واحدهای تولیدی موفق شهرستان در عرصه تولید مبلمان منزل بازدید کرد.

کد مطلب: ۹۴۵۸۷۵
لینک کوتاه کپی شد
حضورفرماندار اسلامشهردر بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی مبلمان منزل

در حاشیه این بازدید که محمدی پور رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نیز حضور داشت، مسعود مرسلپور ضمن گفتگو با مدیران این شرکت، بر ضرورت رفع مشکلات این مجموعه تولیدی جهت توسعه و گسترش فعالیت های آن و ایجاد فرصت های شغلی جدید تاکید کرد.

گروه مبلمان تیس به عنوان یکی از فعالان پیشرو در زمینه‌ طراحی و تولید مبلمان کلاسیک و مدرن با قریب به دو دهه فعالیت در زمینه تولید و بازرگانی انواع مبلمان اداری و خانگی در سال ۱۳۹۱ اقدام به احداث کارخانجات تولیدی ساخت مبلمان اداری و خانگی نمود.

کارخانه گروه مبلمان اداری و خانگی تیس در فضایی به وسعت سیزده هزار متر مربع در شهرستان اسلامشهر احداث شده و گروه مبلمان اداری و خانگی تیس با به کارگیری نیروهای کار متخصص و با تجربه و استفاده از دانش تولیدکنندگان بنام اروپایی اکنون قادر به صادرات محصولات مبلمان اداری و خانگی در راستای حضور در بازار بین‌المللی و رقابت با سایر تولیدکنندگان خارجی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار