سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

درخشش مربی کرمانشاهی در مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان آسیا

کرمانشاه (پانا) - ماشاءالله پروین سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت استان از درخشش مربی کرمانشاهی در مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان پسر آسیا که در امان برگزار شد خبر داد.

کد مطلب: ۹۴۵۸۵۰
لینک کوتاه کپی شد
درخشش مربی کرمانشاهی در مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان آسیا

مربی کرمانشاهی توانست در مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان پسر آسیا که در امان برگزار شد بدرخشد.

سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان با اعلام این خبر گفت: دهمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان آسیا با حضور 331 تکواندو کار در امان، پایتخت اردن با قهرمانی مقتدرانه ورزشکاران کشورمان به پایان رسید.

کره جنوبی با 3 مدال طلا، 4 نقره، 7 برنز و 110 امتیاز عنوان نایب قهرمانی را به خود اختصاص داد و چین با 3 طلا، 1نقره، 2برنز و 77 امتیاز بر سکوی سوم ایستاد.

پروین در ادامه افزود: در این دوره از رقابت‌ها وحید ناصری دبیر تربیت بدنی شاغل در ناحیه3 کرمانشاه به عنوان مربی، در کنار محمدرضا زوار به عنوان سرمربی و حسین کریمی به عنوان مربی هدایت تیم نوجوانان پسر را بر عهده داشتند.

ملی‌پوشان ایران با کسب 5 مدال طلا، 4 نقره، 1برنز و 99 امتیاز توانستند برای نخستین مرتبه مقتدرانه بر سکوی قهرمانی آسیا بایستند، کره جنوبی با 2 مدال طلا، 2 نقره، 3 برنز و 62 امتیاز نایب‌ قهرمان شد و و تیم ازبکستان با 2 مدال طلا، 1 نقره، 2 برنز و 54 امتیاز سوم شد. تیم‌های اردن و افغانستان به ترتیب چهارم و پنجم شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار