کسب رتبه اول کشوری دبیران متوسطه اول استان گیلان در سومین جشنواره نوآوری در فرآیند آموزش و یادگیری

رشت (پانا) -معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان گیلان گفت: دبیران اعزامی اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی استان موفق شدند رتبه اول مرحله کشوری سومین جشنواره نوآوری در فرآیند آموزش و یادگیری در مدارس دوره اول متوسطه کسب کنند.

کد مطلب: ۹۴۵۸۰۶
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه اول کشوری دبیران متوسطه اول استان گیلان در سومین جشنواره نوآوری در فرآیند آموزش و یادگیری

جابر اخلاقی با اشاره به شرکت 96 تیم از 32 استان در این جشنواره که در 3 محور در مشهد برگزار شد، اظهار داشت: در سومین جشنواره نوآوری در فرآیند آموزش و یادگیری در مدارس دوره اول متوسطه تیم گیلان در محور نوآوری در تولید و به کارگیری رسانه های پرشمار با حضور اکرم خیرخواه از منطقه سنگر، صفر رمضانی و صفورا شادمانی هر دو از ناحیه 2 رشت مقام اول را کسب کردند. وی افزود: در محور نوآوری در سنجش تکوینی با تاکید بر سنجش عملکردی بهار ادب ، طیبه هادی زاده و فاطمه منیری هر سه ازناحیه 2 رشت و همچنین در محور نوآوری در روش های مشارکت اولیای دانش آموزان در فرآیند یادگیری زهرا محمدپور، رضا شیرزاد پور و ملیحه اوژلنده هر سه از منطقه کیاشهر مقام اول را به خود اختصاص دادند.

گفتنی است در مرحله استانی جشنواره نوآوری در فرآیند آموزش و یادگیری در مدارس دوره اول متوسطه 138 تیم با مشارکت 413 نفر شرکت کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار