معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهرخبر داد:

اجرای طرح غنی سازی اوقات فراغت با اهداف آموزش تکالیف شهروندی، مهارت‌های زندگی و پیشگیری ازآسیب های اجتماعی

اسلامشهر(پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهردر نشست با اصحاب رسانه گفت: تشویق نسل جوان به داشتن برنامه های مفید و جامع از مهمترین اهداف اجرای طرح اوقات فراغت تابستان 98 است

کد مطلب: ۹۴۵۷۰۶
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح غنی سازی اوقات فراغت با اهداف آموزش تکالیف شهروندی، مهارت‌های زندگی و پیشگیری ازآسیب های اجتماعی

ابوالفضل اخوان معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر اظهار داشت: در اجرای طرح اوقات فراغت تابستان 98نزدیک به پنجاه پایگاه تابستانی در مدارس اسلامشهر و در کنار این مدارس ده مجموعه ورزشی شامل سالنهای ورزشی، استخرو زمین چمن طبیعی برای رشته‌های ورزشی والیبال، فوتسال، شنا، کشتی و دیگر ورزشها پیش بینی شده است.

او در ادامه افزود: از مهم ترین اهداف اجرای این طرح غنی سازی اوقات فراغت و جلب مشارکت دانش آموزان، تقویت مسئولیت پذیری و روحیه مشارکت جویی دانش آموزان و آشنایی آنها با مفاهیمی مانند تکالیف شهروندی، مهارتهای زندگی و آسیبهای اجتماعی است.

او تاکید کرد: در اجرای این طرح برای هزار نفر دانش آموز، اردوی رایگان باغ موزه دفاع مقدس و برای نزدیک به هفتصد دانش آموز اردوی یک روزه اردوگاه شهریار برنامه ریزی شده که اعزام خواهند شد.

اخوان گفت: برنامه‌های اجرایی در این طرح شامل رشت‌های فرهنگی، ورزشی، هنری، قرآنی و اردویی است که در زمینه‌های تربیت بدنی و سلامت، معرفتی، فرهنگی، هنری و علمی، آموزش می‌بینند.

معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر با اشاره با کسب 55 رتبه استانی در مسابقات قرآنی و کسب رتبه برتر از بین بیست و یک شهرستانهای استان تهران اذعان داشت: دانش آموزان اسلامشهری ضمن کسب 206 رتبه استانی در مسابقات فرهنگی و هنری شهرستانهای استان تهران هفده دانش آموز نیز به مسابقات کشور راه یافتند و همچنین درطرح پرسش مهر ریاست جمهوری 3 رتبه برتر کشوری و ده رتبه استانی در مسابقات ورزشی شهرستانهای استان تهران را از آن خود کردند.

/خبرنگار: ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار