نامه جمعی از فعالان اقتصادی به رئیس قوه قضائیه، در حمایت از سید احمد عراقچی

تهران (پانا) - جمعی از صاحب‌نظران، فعالان و مدیران اقتصادی کشور در نامه‌ای به «سیدابراهیم رئیسی» رئیس قوه قضائیه به صحت عملکرد «سیداحمد عراقچی» معاون ارزی پیشین رئیس کل بانک مرکزی شهادت دادند.

کد مطلب: ۹۴۵۶۹۲
لینک کوتاه کپی شد
نامه جمعی از فعالان اقتصادی به رئیس قوه قضائیه، در حمایت از سید احمد عراقچی

در نامه فعالان اقتصادی آمده است: «به استحضار میرساند در سالیان گذشته در مناصب و مسئولیت های متفاوت در دوره ای از نزدیک با آقای سید احمد عراقچی تعامل داشته ایم. این تعامل در بعضی موارد در سمت مشتری، کارفرما، همکار، ناظر یا رقیب بوده است».
آنها اضافه کرده اند: «به سبب شناخت کافی که از شخصیت و منش رفتاری آقای عراقچی در طول سالیان گذشته برای اینجانبان ایجاد شده است بر ذمه خود میدانیم که شهادت دهیم که ایشان در تمام مناصب و سمت هایی که داشته است از تخلف و تقصیر و از تضییع حقوق افراد مبرا بوده است. هم اکنون اطمینان کامل داریم که ایشان در مسئولیت خود به عنوان معاونت ارزی بانک مرکزی نیز، جز در قالب سیاست های مورد قبول دولت و نظام و جز در جهت منافع و مصالح کشور و آحاد ملت عمل نکرده است».
این افراد در این نامه تاکید کرده اند: «اگر درستکاران به این نتیجه برسند که قبول مسئولیت در شرایط بحرانی کشور، صرفنظر از عملکردشان به احتمال زیاد با عواقب ناگوار همراه خواهد بود، یقینا فساد کاهش نخواهد یافت و مدیران شجاع و باتدبیر از پذیرش مسئولیت‌های حساس شانه خالی خواهند کرد.»
آنان همچنین خطاب به رئیس قوه قضائیه تصریح کردند: «اینجانبان خود متأثر و صدمه دیده از نوسانات نرخ ارز هستیم و از مطالبات عمومی و ناراحتی جامعه از نوسانات نرخ ارز در دو سال گذشته آگاهیم. همچنین خود بر مبارزه شدید و قاطع با فساد در هر کجا که باشد تاکید داریم. ولی معتقدیم اگر خدای ناکرده صرفاً برای التیام فشارهای روانی و اقتصادی جامعه، افرادی در مسئولیت های حساس یا با اسامی شناخته شده مجازات شوند، انصاف و عدالت آسیب خواهد دید و ضربه به انصاف افزایش دهنده فساد است نه از بین برنده آن.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار