محمدصیدلو:اگرانتظارداریم شهروندی متعهد و متخلق داشته باشیم باید ازامروز برای دانش آموزان برنامه ریزی کنیم

تهران(پانا)- دوره آموزشی،توجیهی طرح ملی نماد ویژه مدرسان سراسر کشور در اردوگاه شهید محمد منتظری شهریار با حضور مدیر کل مشاوره وزارت آموزش و پرورش و مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران برگزارشد.

کد مطلب: ۹۴۵۶۶۴
لینک کوتاه کپی شد
محمدصیدلو:اگرانتظارداریم شهروندی متعهد و متخلق داشته باشیم باید ازامروز برای دانش آموزان برنامه ریزی کنیم

محمد صیدلو مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در مراسم آغازین دوره آموزشی ،توجیهی طرح ملی نماد ویژه مدرسان استانی در اردوگاه شهید محمد منتظری شهریار اظهار داشت: هر نهاد فرهنگی برای رسیدن به چشم انداز خود باید ابتدا مجریان برنامه‌های خود را به علم و تخصص مورد نیاز مجهز نماید.

او در ادامه با اشاره به اینکه طرح نماد از ضروریات نظام تعلیم و تربیت است افزود: شهرستانهای استان تهران با تراکم دانش آموزی ۳۲ که بالاترازمیانگین کشوری است بیشتراز نقاط دیگرکشور در معرض آسیبهای مختلف اجتماعی قرار دارد که باید با تدبیر و همکاری همه نهادهای مسئول به دنبال پیشگیری از بروزناهنجاریها باشیم.

صیدلو بیان داشت : بیش از یک میلیون دانش‌آموزدر این استان حضور دارند و آموزش و پرورش به تنهایی نمیتواند مسئولیت تربیت دانش آموزان را به عهده بگیرد و تمامی نهادهای اجتماعی باید بدانند دانش آموزان امروز شهروندان فردا هستندو اگرانتظارداریم شهروندی متعهد و متخلق داشته باشیم باید ازامروز برای آنهابرنامه ریزی کنیم.

او همچنین با تاکید براین که سایر نهادهای مرتبط باید به کمک آموزش و پرورش بیایند، اضافه کرد: طرح ملی نماد نشان دهنده این است که نهادهای مرتبط با موضوع مراقبت اجتماعی شهروندان به اهمیت نقش خود و نقش دانش آموزان دراین ارتباط پی برده اند.

صیدلو برای همه مدرسین کشوری که این مسئولیت خطیر را به عهده گرفته اندکه دانش آموزان ایران عزیز را از خطرات پیش رو آگاه ساخته و تلاش می کنند تا مقدمات تربیت شهروندان متعهد فردا را فراهم سازند، از خداوند منان آرزوی موفقیت خواستار نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار