کارگاه های آموزشی ازدواج در مناطق کم برخوردار مورد توجه قرار گیرد

یزد (پانا) - مدیر کل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان با توجه به اینکه مناطق کم برخوردار باید مورد توجه مشاوره ازدواج قرار گیرد گفت: 129 شهرستان محروم کشور از این کارگاه اموزشی ازدواج برخوردار شدند و 204 هزار نفر از این کارگاه ها استفاده نموده اند.

کد مطلب: ۹۴۵۶۶۲
لینک کوتاه کپی شد
کارگاه های آموزشی ازدواج در مناطق کم برخوردار مورد توجه قرار گیرد

"اعظم کریمی" خانه عقد رایگان به همت شبکه فعالین یزد افتتاح شد و در این مجموعه از جوانان هزینه ای برای دریافت گرفته نمی شود و همچنین ثبت ازدواج انها به صورت رایگان می باشد.

کریمی حضور و مشارکت خیرین را در این امر قابل تحسین نمود و گفت: این مجموعه توسط سازمان های مردم نهاد و مشارکت مجمع خیرین ازدواج در جهت سهولت ازدواج بنا نهاده شده است.

وی استان یزد را به عنوان اولین مجمع خیرین ازدواج دانست و گفت: باید برای ازدواج بهینه و به موقع فرهنگ سازی لازم انجام شود.

کریمی در بخش دیگری از سخنان خود آمار ازدواج سال 97 در کشور را 550 هزار و 565 اعلام کرد و گفت: از این تعداد 6 هزار و 461 ازدواج مختص استان یزد بوده است.

وی همچنین آمار طلاق در استان یزد را یک هزار و 885 اعلام کرد که یک هزار و 824 طلاق مربوط به طلاق شهری و 61 طلاق روستایی بوده است.

مدیر کل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان میانگین سن مردان در اولین ازدواج را 27.5 و زنان را 23.4 عنوان کرد.

وی از کارگاه های اموزشی ازدواج در مناطق کشور خبر داد و افزود: 129 شهرستان محروم کشور از این کارگاه اموزشی ازدواج برخوردار شدند و 204 هزار نفر از این کارگاه ها استفاده نموده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار