قول وزیر بهداشت برای ایجاد پیامگیر مستقل برای ارتباط با خبرنگاران

تهران (پانا) - وزیر بهداشت از ایجاد یک پیامگیر مستقل برای ارتباطش با خبرنگاران جهت انعکاس مشکلات مردم در حوزه سلامت خبر داد.

کد مطلب: ۹۴۵۵۴۲
لینک کوتاه کپی شد
قول وزیر بهداشت برای ایجاد پیامگیر مستقل برای ارتباط با خبرنگاران

به گزارش روابط عمومی وزارت بهداشت، سعید نمکی در مراسم روز خبرنگار با بیان اینکه همواره معتقدم آنچه ما را به این راه می کشد فقط عشق است، گفت: اهل قلم، هنر و خبرنگاران عاشقان این سرزمین و شهدای این عرصه‌ها این به حد اعلای عشق رسیده‌اند.

وی با بیان اینکه من به عنوان خادم این سرزمین دست نیاز به سوی شما اصحاب رسانه دراز می‌کنم، ادامه داد: امروز بیش از هر روزی نیاز به خبر و اهل رسانه داریم و به طرف همه شما دست دراز می کنم. بیایید خبررسان مشکلات مردم به ما باشید. در روز نخست پس از انتصاب به عنوان وزیر بهداشت، به مدیرکل روابط عمومی گفتم شما روابط عمومی وزیر نیستید، بلکه روابط عمومی وزارت بهداشت هستید و باید حتی خدمات یک بهورز در دورترین نقاط کشور را به گوش مردم برسانید چرا که اصحاب رسانه زبان گویای مردم هستند و به کمک اصحاب رسانه باید گفتمان دو سویه با مردم ایجاد کنیم.

نمکی خطاب به اصحاب رسانه گفت: قلمی که در اختیار دارید موهبتی الهی است که خداوند در کتاب مقدسمان به آن سوگند خورده است بنابراین باید قدر و منزلت آن را بدانید و این قلم را به سیاست‌زدگی و جریان های خاص‌آلود نکنید. اگر جریده ای بخواهد بماند فقط باید حق بنویسد.

وزیر بهداشت تاکید کرد: اگر قلم را در اختیار جریانات رانت قرار دهید در آینده خودی‌نویس‌ها را نگه خواهند داشت و خودنویس‌ها را خواهند شکست. اگر جریان باطلی به کمک ما و اهل قلم قدرتمند شد، اولین قربانیان اهل قلم و حقایق‌نویسان هستند.

نمکی با بیان اینکه امروز روز وحدت ملی است،گفت: دشمنان قسم خورده ما امروز در کنار یکدیگر هستند. باید با تقویت وحدت ملی از آسیب پذیری کشور در برابر این دشمنان جلوگیری کنیم.

وزیر بهداشت افزود: امروز با چالش بیماری‌های غیرواگیر در نظام سلامت رو به رو هستیم. بیماری‌هایی که دیگر نمی توان با واکسن آنها را درمان کرد. روزی با پنج دلار کودکانمان را در برابر شش بیماری مهلک واکسینه می‌کردیم اما امروز یک دوره شیمی درمانی و بستری در آی سی یو هزینه واکسیناسیون صدها کودک را دارد.

نمکی با بیان اینکه بسیج فشارخون یک رکورد تاریخی در حوزه سلامت و کشور بود، گفت: بسیج‌های دیگری در حوزه دیابت، تغییر سبک زندگی و... در پیش داریم. برای تغییر شیوه زندگی مردم نیازمند کمک‌های شما خبرنگاران و اصحاب رسانه هستیم و بدون اصحاب رسانه نمی‌توانیم در نظام سلامت پیش برویم.

وی از ایجاد یک پیامگیر مستقل برای ارتباط خبرنگاران با وزیر بهداشت جهت بیان مشکلات مردم در حوزه سلامت خبر داد و گفت: به روابط عمومی وزارت بهداشت دستور می دهم که امروز پیامگیر صدای خبرنگار را دایر کنند تا من هر شب صدای خبرنگاران را بشنوم تا مشکلات مردم را به ما برسانند.

وزیر بهداشت تاکید کرد: من هرگز با خبرنگاری نامهربانی نمی‌کنم چرا که ما از پوست و گوشت هم هستیم. من هرگز دری را در وزارت بهداشت به روی شما نمی بندم.

نمکی گفت: ما با تغییر الگوی زندگی مردم باید به سمت یک آینده بهتر پیش برویم و این کار با لطافت ممکن است، نه با خرج پول هنگفت. در این حوزه به ظرافت و لطافت نیاز داریم. از کسانی که با شما در وزارت بهداشت زمخت برخورد می‌کنند، درخواست می کنم که با اصحاب رسانه با لطافت برخورد کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار