با حضور مدیر کل آموزش و پرورش گلستان در سازمان دانش آموزی گلستان:

نشست خبرنگاران پانا با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان

گرگان (پانا) - گوهری راد مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان در نشست با خبرنگاران پانا در ضمن تبریک روز خبرنگار به مسئولیت های خبرنگاری اشاره کرد .

کد مطلب: ۹۴۵۵۲۷
لینک کوتاه کپی شد
نشست خبرنگاران پانا با حضور مدیرکل  آموزش و پرورش استان گلستان

به گزارش خبرگزاری پانا ، مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان ضمن تبریک روز خبرنگار و تقدیر از خبرنگاران برتر پانا استان به رسالت های خبرنگاری اشاره کرد : خبرنگار دغدغه های اجتماعی را می سازد و درد جامعه را در کنار جریان سازی بیان می کند و او می تواند برای جامعه و البته تاریخ اجتماعی سرنوشت متفاوتی بسازد . پایبندی به اخلاق حرفه ای رسانه ها ، تلاش برای گرفتن حق مردم و جلب اعتماد مردم از جمله رسالت هایی است که خبرنگار باید آن را اولویت کارش قرار دهد.»

وی در رابطه با مسئولیت خبرنگار افزود : در هر حال باید بپذیریم خبرنگاری از مشاغل سخت است و باید درک کرد وظیفه یک خبرنگار تنها نوشتن نیست ، باید از هر نظر سخت افزاری ، قلم زنی و نرم افزاری بروز باشد .»

گوهری راد در خصوص مسئولیت مهم خبرگزاری اظهار داشت : زمانی که اسم خبرگزاری را به دوش می کشید کار شما ، مسئولیت شما سخت تر می شود اما اگر به اسم پایگاه خبری شناخته شوید مسئولیتسنگینی نخواهید داشت. همچنین چون خبرگزاری پانا در سطح ملی کار می کند باید تلاشتان را بیش از پیش بیشتر کنید و کارتان را به روز تر و سریع تر انجام دهید.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار