تجلیل از خبرنگاران پانا

کرمان(پانا) - پرسنل سازمان دانش آموزی استان کرمان ومربیان پیشتاز در روز 17 مرداد از سرپرست خبرگزاری پانا و خبرنگاران افتخاری قدردانی نمودند.

کد مطلب: ۹۴۵۵۱۳
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از خبرنگاران پانا

به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار و به پاس قدردانی از زحمات خبرنگاران ، پرسنل سازمان دانش آموزی استان کرمان و مربیان پیشتاز با سرپرست خبرگزاری پانا استان و خبرنگاران پانا دیدار کردند.

هاشم برآوردی رئیس سازمان دانش آموزی که در مأموریت و سفر کاری به سر می برد به صورت « آنلاین » روز خبرنگار را به مجموعه خدوم و پرتلاش خبرگزاری پانا و خبرنگاران تبریک گفت و آنان را مورد تفقد قرار داد .

در این دیدار صمیمی محمود رجبی پور معاون تشکیلاتی سازمان دانش آموزی ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد خبرنگار شهید محمود صارمی و شهدای خبرنگار8 سال دفاع مقدس گفت : شغل خبرنگاری از مشاغل سخت ، طاقت فرسا و پرخطر به حساب می آید .

وی افزود : تصور اشتباه عده ای بر این است که با گسترش فن آوری ارتباطات و فضای مجازی نیازی به وجود خبرنگار نمی باشد . اما واقعیت این چنین نیست و خبرنگاران هستند که بر اساس تعهد ، صداقت و امانتداری به انتشاز اخبار صحیح با رعایت امانت می پردازند .

وی گفت: متأسفانه فضای مجازی پر است از اخبار کذب و ناصحیح که توسط افراد مغرض و غیرحرفه ای منتشر می شود و باعث آشفتگی ذهنی ، فکری و روانی جوامع می شود .

رجبی پور ادامه داد : مجموعه خبرگزاری پانا علاوه بر رسالت خبرنگاری به فعالیت درخورتحسین جذب ، آموزش وتربیت دانش آموزان مستعد و علاقه مند به خبرنگاری می پردازد که می تواند در آینده تحصیلی ، شغلی و اجتماعی دانش آموزان تأثیرگذار باشد.

در این مراسم مسئول خبرگزاری پانا استان کرمان ضمن تشکر از همکاران ، روز خبرنگار را به خبرنگاران پانا تبریک گفت و افزود : در حال حاضر حدود 5000 خبرنگار افتخاری در مدارس سراسر استان فعالیت می کنند و آموزش های مقدماتی و تکمیلی به اکثر آنان داده شده است .

در این مراسم لوح تقدیر به سرپرست خبرگزاری پانا و خبرنگاران اهدا شد.

خبرنگار: محمد صالح عربپور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار