مردم آذربایجان‌غربی ۵ میلیارد ریال به عمران عتبات کمک کرده‌اند

ارومیه(پانا)- مسوول ستاد بازسازی عتبات عالیات در آذربایجان‌غربی گفت: مردم این استان از ابتدای سال‌جاری تاکنون حدود پنج میلیارد ریال برای بازسازی عتبات عالیات در کربلا، نجف، سامرا، کاظمین و سوریه کمک کرده‌اند که این رقم قابل مقایسه با کمک های انجام شده در سال های گذشته نیست.

کد مطلب: ۹۴۵۴۴۴
لینک کوتاه کپی شد
مردم آذربایجان‌غربی ۵ میلیارد ریال به عمران عتبات کمک کرده‌اند

سیدحسن حسینی افزود: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۰ درصد افزایش دارد و پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال یک‌هزار میلیارد کمک مردمی جمع‌آوری شود.

وی بیان کرد: در ۱۳ سال گذشته ستاد عتبات عالیات استان فعالیت قابل توجهی نداشت و میزان کمک های جمع آوری شده در این مدت کمتر از یک میلیارد ریال بود ولی طی ۲ سال گذشته رشد بسیار زیادی در این حوزه را شاهد بوده ایم.

وی اعلام کرد: همچنین از ابتدای سال ۱۳۹۶ تاکنون مردم آذربایجان‌غربی حدود ۳۰ میلیارد ریال برای بازسازی عتبات عالیات کمک نقدی کرده‌اند.

وی با اشاره به فعالیت‌های استان در بازسازی عتبات‌عالیات اضافه کرد: بازسازی یک‌هزار متر مربع از صحن ۲۲۰ هزار مترمربعی حضرت زهرا (س) و یک‌هزار مترمربع از صحن ۱۶۴ هزار مترمربعی عقیله بنی هاشم (س) در نجف اشرف بر عهده آذربایجان‌غربی است.

مسوول ستاد بازسازی عتبات‌عالیات در آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه بازسازی این بخش‌ها به ترتیب ۳۰ و ۴۰ میلیارد ریال هزینه دارد، بیان کرد: بخش زیارتی صحن حضرت زهرا (س) در نجف اشرف، بزرگترین پروژه جهان اسلام است.

حسینی گفت: صحن عقیله بنی‌هاشم نیز به دلیل پیچیدگی خاص این بنا به دلیل عبور آب از زیرساختمان تاکنون بیش از ۴۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

شماره حساب‌های ۱۲۲۵۸۱۲۷۱۷۸۵۱ بانک انصار و ۶۰۴۱۱۱۱ بانک رسالت پذیرای کمک‌های مردی به ستاد اربعین هستند.

همچنین شماره حساب‌های ۱۲۲۵۴۲۷۱۷۸۵۱ بانک انصار و ۰۱۰۳۰۳۳۵۳۵۰۰ بانک ملی پذیرای کمک‌های مردمی جهت بازسازی عتبات عالیات می‌باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار