رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل در جلسه کمیته آموزش خانواده در شهرستان ابهر :

استفاده ازمشاوران توانمند و متخصص می‌تواند مراکز مشاوره خانواده پیوند را به‌ عنوان شاخص مطرح کند

زنجان(پانا)-با حضور ابراهیمی رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان استان زنجان ، و سایر اعضا، جلسه کمیته آموزش خانواده درشهرستان ابهر برگزار شد.

کد مطلب: ۹۴۵۴۱۰
لینک کوتاه کپی شد
استفاده ازمشاوران توانمند و متخصص می‌تواند مراکز مشاوره خانواده پیوند را به‌ عنوان شاخص مطرح کند

ابراهیمی رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان استان در مورد با اشاره به ضرورت و اهمیت آموزش خانواده جهت توانمند سازی اولیای دانش آموزان پایه اول ابتدایی و پایه هفتم،به نحوه جذب و خدمات مشاوره ای جهت پیش گیری ازبروز اختلالات با برگزاری کارگاه های آموزشی و برنامه ریزی و نظارت بر فعالیت های مراکز مشاوره و ایجاد وحدت و هماهنگی در انجام فعالیت های مراکز مشاوره خانواده پیوند از لحظه پذیرش مراجعه کننده تا تشکیل پرونده تاکید نمودند.

وی افزود: استفاده ازمشاوران توانمند و متخصص در امر تعلیم و تربیت می‌تواند مراکز مشاوره خانواده پیوند را به‌عنوان شاخص مطرح نماید و باعث کیفیت‌بخشی به اولیا دانش آموزان شود.

درادامه این جلسه عزیزخانی رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان ابهرنیز عنوان نمودند: مقوله آموزش خانواده اساسی ترین حلقه یادگیری - یاددهی در امر تعلیم و تربیت و پیوند خانه و مدرسه می باشد.ایشان وظیفه مدرسان آموزش خانواده را جهت راهنمایی و هدایت و آموزش امری بسیار خطیر تلقی نموده و اظهارداشتند ،امروزه با اجرای سند تحول بنیادین در تمامی زیر نظام ها نقش خانواده ها به خوبی دیده شده است و تمام وظیفه ما این است که دانش آموزان را به عنوان بزرگترین سرمایه های جامعه تقویت کنیم و آموزش دهیم تا به نیروهای انسانی ماهر و مفیدی برای کشور تبدیل شوند.

گفتنی است در پایان سایراعضای جلسه نیز نظرات و پیشنهادات خود را درجهت اجرای مطلوب برگزاری دوره های آموزش خانواده درپایه هفتم، و راهکارها وشیوه های جذب اولیا درمراکزمشاوره خانواده ارائه نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار