تجلیل ازمنتخبان نهضت ملی حفظ جزء سی قران کریم

حمیدیه(پانا)- از دانش آموزان منتخب طرح ملی حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم توسط مدیریت اداره آموزش و پرورش شهرستان حمیدیه و معاونت پرورشی و تربیت بدنی تجلیل و‌تقدیر شد.

کد مطلب: ۹۴۵۳۸۷
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل ازمنتخبان نهضت ملی حفظ جزء سی قران کریم

کریم سعیداوی مدیر آموزش و پرورش شهرستان حمیدیه با اعلام این خبر به پانا گفت: به فرمایش پیامبر گرامی اسلام (ص) خانه‌ای که در آن نوری از قرآن نباشد مانند خرابه‌ای است و شما که موفق به حفظ کلام نورانی وحی شده‌اید خانه دلتان آباد و با لطف الهی دل‌های شما به نور قرآن منور شده است.

او افزود: شکل‌گیری شخصیت کودکان امروز و سرمایه‌های فردای این انقلاب مرهون بذر‌هایی است که اولیا در محیط خانواده و مربیان و معلمان در فضای مدرسه می‌کارند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان حمیدیه ادامه داد: سوق دادن کودکان و نوجوانان به سمت قرآن و انس با این معجزه الهی ضامن دنیا و آخرت آنهاست که در پس آن جامعه‌ای سالم و به دور از فساد را به همراه خواهد داشت.

گفتنی است طرح ملی حفظ جز ۳۰ قرآن کریم از طرح‌های وزارت آموزش و پرورش است که از ابتدای سال تحصیلی در دو مقطع ابتدایی و متوسطه دوره اول آغاز شد.
در شهرستان حمیدیه نیز همزمان با سراسر کشور این طرح آغاز گردید که بعد از تلاش همه همکاران و مربیان در تمام مدارس و برگزاری آزمون‌های مربوط به این طرح، ۸ دانش آموزان حافظ جز ۳۰ مشخص شد که مورد تقدیر قرار گرفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار