برگزاری جلسه اختتامیه طرح ماد در شهرستان بهارستان

بهارستان(پانا)- جلسه اختتامیه طرح‌ماد(مشارکت‌اجتماعی‌دانش‌آموزان) در سالن فرهنگ مدیریت آموزش‌و‌پرورش ناحیه‌دوبهارستان برگزار شد.

کد مطلب: ۹۴۵۲۷۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه اختتامیه طرح ماد در شهرستان بهارستان

این جلسه با حضور کریمی مدیر و چراغی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان، سرهنگ خسروی و سرگرد شهبازی نمایندگان فرماندهی انتظامی و مختاری معاون اداره بهزیستی شهرستان بهارستان، هسته مشاورین، مدیران، مربیان تسهیلگر و دانش آموزان مجری طرح برگزار شد.

علی کریمی مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان در این جلسه، اجرای طرح ماد را عاملی برای تسهیل در فرایند یادگیری و کاهش آسیب های اجتماعی برشمرد و آن را در راستای اهداف سند تحول بنیادین دانست.

در ادامه هر یک از مدعوین به بیان دیدگاهها و برنامه‌های خود در خصوص اجرای طرح پرداختند و در پایان از مدیران، مربیان تسهیلگر برگزیده طرح تجلیل به عمل آمد.

ماد که از سه سر کلمه «مشارکت اجتماعی دانش آموزان» گرفته شده،با هدف ارتقا توانمندی‌های دانش آموزان در بستر کارگروهی برای ایجاد و تقویت ارتباط سالم و انجام دادن کارها به صورت داوطلبانه و گروهی برای رسیدن به منفعت جمعی و هدف مشترک که حفظ زمینه ای برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در دانش آموز نوجوان می باشد، برنامه ریزی شده است.

/خبرنگار: محمدعلی دهقانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار